Accepterad bosseshalky | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosseshalky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mijo

Vad är ditt discord namn? Shalky

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Amir och är en kille som har en bra uppväxt. Amir's föräldrar lämnade honom när han
var en liten unge, sedan efter det så flyttade han till ett barn hem och nu kommit till en familj
som kan ta hand om honom. Amir är väldigt glad att vara med alla andra. Och han har en
kompis som är 15 år gammal som heter Samuel Hallingson som bor i Stockholm. Amirs
mamma heter Felicia och pappa Magnus, dem jobbar för tillfället med ett eget lastbils företag
med en stor gård o djur framför sig. Amir hade inte tufft i skolan eftersom han var väldigt
effektivt och duktig på att förstå o lära sig alla saker som läraren berättar för honom. Amir hade många vänner och var väldigt glad för sport. Och har under en lång tid gillat fotboll. Amir är nu vuxen och kan ta hand om sig själv med egen familj och barn. Amir kommer att söka jobb hos polisen ganska direkt då amir vet att han har god kunskap och erfarenhet av yrket och kommer därmed kunna bidra med mycket säkerhet och tillit. Amir har gått polis högskolan och är nu redo för att börja jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket gott leende och roliga scenarion alla kan ta del av. Seriös och bidragen rp. Jag kan bidra med rolig rp och givande reslutat. Alla kommer ha roligt och jag kommer att bidra med mycket aktivitet. Tex om jag hittar en bugg rapporterar jag in det direkt till er staffs på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska gå för att vinna. Man ska ge motståndaren en chans att också vinna. Man ska alltså inte spela för makt och pengarna. Om man rollspelar för att vinna 24/7 med din fördel blir det inte roligt för de andra spelarna som rollspelar på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. metagaming = att man tar info från en annan plattform och använder det ic. VDM = Vehicle death match när du använder ditt fordon som vapen och dödar en spelare. NLR = När du dör får du inte minnas scenariot du nyss varit delaktig i. Copbait = Du försöker få polisens uppmärksamhet och så dem reagerar det är inte tillåtet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket rollspelat på flera olika servers innan denna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka