Nekad bosseseee | Medlem ansökning[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosseseee

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199289474241/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? sebbe#4899

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sebastian bergqvist och är 27 bast. och han växte upp i en normal familj i ett hus i en liten by det gick inte så bra för han i skolan med 4 vänner de brukade cyklade efter skolan och smälla fyverkerier och han gillade bilar men när han blev äldre börja han komma in mer i det krimminella och började sälja saker på gatorna och gjorde jobb för olika gäng och sånt sen när han blev stor började han köpa kniv och sånt och han gick med i ett gäng sen så började han tillverka egen LSA och andra droger sen börja han köpa massa feta bilar och kläder samt snygga klockor, halsband och armband

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att detta är en riktigt bra server där man kan göra mycket saker jämfört med andra servrar och om man blir medborgare finns det mer saker man kan göra också tillexempel som att jobba på jobb köpa bilar och göra en massa mer andra saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ganska bra rp jag kommer rpa som kriminell så jag kan käna massa pengar få feta bilar och feta smycken och klockor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv utan spela för att få rolig rp. Allting handlar inte bara om pengar och makt utan att skapa bra scenarios för att alla ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? jag har frågat många om en bra svensk roleplay server och då sa dom unive då tittade jag inn den då såg den väldigt bra ut.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka