Nekad bosseseee | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosseseee

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian bergqvist

Vad heter du på discord? sebbe4899#5548

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv runt 6 timmar om dagen på helger är jag online runt 8-10 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan juni 2022 ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) lite mer än 13 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt mig är en person som hjälper/underlättar för staffs genom att kicka/banna folk som lallar eller bryter emot reglerna eller att man dvar bilar som man ser står övergivna på sidan av vägen. Men som servervakt för mig så ska man inte t.e.x åka och leta efter bilar som man ska dva eller att leta efter folk som lallar eller bryter emot reglerna. Men däremot så tycker jag att som servervakt så ska servervakter ha ett öga öppet efter t.e.x bilar som står övergivna mitt i vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag är lämplig för servervakts rollen så jag kan alla reglerna utan till iprincip och att jag var servervakt innan wipen på alla servervakter och enligt mig så tyckte jag att jag gjorde ett bra jobb som servervakt när jag var det. Och varför jag är lämplig är för att jag kommer att vara aktiv och att jag inte kommer att använda mina perms mina perms så att det ger mig någon fördel in charakter som ett exempel om jag blir skjuten så kommer jag inte att reviva mig själv för att jag ska få någon fördel. Jag är också lämplig då jag skulle kunna hjälpa staffsen med att kicka/banna folk som lallar eller som gör regelbrott och att jag kommer att dva övergivna bilar som ligger trasiga mitt i vägen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruptition/abuse inom servervakt kan vara att man har toggleid på under scenarion så att man kan se deras (id) igenom väggen och i kriminella scenarion är det väldigt viktigt att man inte ha det på som t.e.x i ett skottscenario då om man har toggleid på under sådana scenarion så kommer man att få en mycket större fördel i scenarion då man ser de igenom väggen och att man vet vart de kommer ifrån och sådan och det är viktigt att man inte har det på. Kortfattat så är korruptition/abuse inom servervakt att man använder sina perms för att få fördel inom rp

Nekad, du vart medlem 9 november du måste vara medlem i 1 månad i rad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka