Granskning pågår bossen665 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bossen665

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Bergsten

Vad är ditt discord namn? Liam123456789 eller bossen665

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Ohlsson 35 ungefär

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, trevlig och extremt snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobb inom sc pågrund av att han vet en hel del om bilar och annat inom mekanikernas väg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Realistisk och bra rp, men en rolig och bra känslan till hela serven

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinst man ska kunna göra så alla får sig en vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja Staff diss inget jätte enormt, lärde mig att det otroligt viktigt att inte utrycka sig till stadgarna hur som helst

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har verifierat en gång tidigare men något fel nu så tänker att jag gör de genom en Manuel ansökan

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Utvecklöa
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Höj attityden

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Utvecklöa
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Höj attityden

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Klart

Tillbaka