Nekad bossen2 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossen2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? JOHAN#5999

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Muhammed och han är 28 år gammal. Omar föddes i en liten by i Libanon, han har 3 st syskon och alla blev uppfostrade av en ensam mamma. Omar och hans syskon bodde väldigt fattigt, vissa dagar kunde de inte ens äta. När Omar var 14 dog hans mamma, så han flyttade ut på gatan. Han levde på resterna han hittade i soptunnor och mat han snodde. Han hade det väldigt tufft. En dag kom en man fram till honom och frågade om han ville ha ett bättre liv, då sa han ja direkt. Han blev anställd hos en mekaniker, och han märkte att han hade talang för att laga bilar. Han fick lite lön men det var tillräckligt för att ha råd att hyra en liten lägenhet. Varje månad sparade han lite pengar och tillslut hade tillräckligt med pengar för att flytta till unive. Han flyttade till staden och har en dröm att börja jobba på Mekonomen eller AutoExperten. Han är mycket bra på att mecka bilar så han hade passat där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli verifierad för att jag tycker det är väldigt roligt med Rp och jag är seriös och lallar inte. Jag vill vara en bra medborgare och göra staden bättre och RPet i staden bättre. Jag vill även jobba med whitelist jobb för att de verkar mycket roligare än t.ex postnord. Jag vill även kunna använda blocket och Twitter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska rpa så att båda har roligt så att det bli ett realistisk scenario.

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka