Accepterad BosseLassee | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossepizza11

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119308487/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? realBosse#0783

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2002

Berätta om din karaktär. En kille som heter Bosse Lasse han är född 14 Mars 1990. När han växte upp så va hans mamma missbrukare och dog när Bosse var 7 år. Hans mamma hette Maria. Hans pappa blev kriminell när Bosses mamma dog. Innan det var pappan också missbrukare. Hans pappa var med i en av dom mäktigaste gängen i Stockholm//Los Santos. Han var ledaren i ett gänget som var det mäktigaste i hela landet. Gänget hette Stockholms Finest. Hans pappa var ledaren i gänget och tjänade mycket pengar. Han hade ett hus i Hollywood Hills men Kronofogden tog de för att han hade skulder. Men senare så dog deras pappa i ett bankrån vid stora banken. (Polisen sköt han) det var inte ett så planerat rån. Hans pappa hette Tobias. Så Bosse har levt med sin bror som heter Ahmed. Men hans bror drogs in i kriminaliteten på grund av att hans pappa varit kriminell. Men han dog senare också i ett bankrån (men hans bror gjorde inte rånet) Han blev tagen som gissla. Men polisen råkade skjuta han för att alla hade samma kläder. Så nu vill Bosse bli mäktig på antingen kriminalitet eller på ett jobb han trivs på. Bosses dröm är att ha fina bilar, fint hus och ha mycket pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag har totalt har 500+ timmar på fivem som sträcker sig ca på några år och har varit whitelistad på flera andra stora servers där jag alltid lyckats spela en viktig roll och påverkat många scenarion.
Jag vet hur man tar RP seriöst och kommer spela så seriöst jag kan på denna server.
Jag har också kompisar som spelar på denna server som jag vill spela med och skapa scenarion etc.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det här är den servern som just nu är bäst i den svenska Communityt och har flest svenska spelare som är online då det blir som på riktigt då man träffar nya konstant och inte samma personer då och då.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat Unive i över ett halv år.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rollspel är att göra andras spelande på servern till en bättre tid då jag tar min rollspel seriöst men även att växa in mig i Bosse som person och kunna agera efter hans val och tankar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för att jag tycker bara att Unive är rolig att spela på och rpa.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top