Nekad bossebre | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? jerran1234

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbe Björn, 25 år,

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, social och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer från en liten ort i Stockholm där alla levde laglydigt. Sedan han var liten har han drömt om att bli polis, för att göra sin stad tryggare och bättre. Hans föräldrar, som alltid varit omtänksamma, ville att han skulle välja ett säkrare yrke, som advokat, eftersom de tyckte att polisyrket var för farligt. Men Abbe lät sig inte påverkas och kämpade vidare för sin dröm. Vid 21 års ålder började han på Polishögskolan tillsammans med sina vänner Filip Storberg och Bertil Persson. Tillsammans kämpade de för att bli poliser. Efter flera år av hårt arbete väntade det stora beskedet – skulle de få bli riktiga poliser? Trots föräldrarnas oro för att han skulle bli polis, fortsatte Abbe att följa sitt hjärta. Hans motto var alltid: "Tro på dina drömmar." Nu står han inför en framtid där han hoppas kunna göra sin stad till en av de tryggaste i Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket bra roliga nice sköna bra lagliga scenarion som håller sig inom unives gränser/regler men även seriös rp men ändå bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t:ex gör ett rån så måste jag tänka hur detta scenariot ska bli så bra som möjligt för båda sidorna och inte bara tänka på att vinna i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit till en regel och då så körde jag in i en kille på piren och glömde rpa på skador och jag har lärt mig av den bannen och jag har lärt mig att alltid rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ocvdm h de är när man använder sin bil som ett vapen och kör över någon och sen rdm och de är när man dödar någon utan anlednig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gör denna åt min vän då hans forum var konstigt ochn han kunde inte göra en ansökan

Nekad. Anledning: Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka