Nekad bossebre | Medlem ansökning (qoundra glömde/hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddi

Vad är ditt discord namn? Bullen🥖#6528

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Röjemark. Han är född 1997-01-27. Bosse hade en tuff uppväckt då han blev flyttat från olika hvb då hans föräldrar var alkoholister båda två. Det var en av Bosses nära vänners mamma som sa till sis och berättade att Bosse nog inte hade det så bra hemma. Sis gjorde en undersökning och kom fram till att det var bättre för Bosse att bli flyttad till ett fosterhem där han kunde få ett par föreldrar som kunde ta hand om honom. Men det var inte många som ville ta hand om Bosse eftersom att han har tal svårigheter och hans röst är inte som alla andra barns röster. Detta ledde till att han blev kvar på hvb hemmet ända tills han blev myndig och behövde börja försörja sig själv. Bosse bodde på gatan i 3 år och hade det väldigt tufft både på grund av att han var hungrig och att folk inte ville ge honom pengar pga sin röst. Men en dag kom det fram en man till Bosse och sa att han hade ett jobb till honom. Jobbet Bosse fick var att jobba som bil mekaniker. Bosse ägnade 5 år i verkstaden och blev högre och högre uppsatt eftersom att han jobbade så hårt. Efter 2 år till hade han tjänat tillräckligt med pengar för att köpa ett hus och en bil. Han gjorde det och kännde sig äntligen som att han hade lyckats med livet. Bosses ända mål med livet är att sprida glädje till allt och alla och det gör han genom att ge komplimanger och att bara vara väldigt trevlig mot alla han träffar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt hög rp nivå och en positiv attityd mot andra spelare så att det blir roligare för alla som spelar på servern att spela. Min karaktär är väldigt vänlig så jag kommer bidra med glädje åt alla spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte göra ett scenario så att det bara är jag som har kul genom att göra regelbrått så att min motpartner inte får ett roligt scenario men jag får det. Så om jag skulle sammanfatta detta så innebär det att jag ska spela och utföra ett scenario så att både jag och motpartnern har kul oavsett vem som vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag brukade spela här innan men blev p-bannad och nu gjorde jag en överklagan som blev accepterad så jag komma tillbaka. Men från första början var det min kompis som tippsade om servern och då började jag spela.

Tillbaka