Nekad bossebre | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387936066/

Ditt Hex-ID: 110000155188542

Vad är din discord tagg? bullen #6528

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-10 221620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade inget sunt förnuft under scenariot och det var väldigt dumt att gå fram till en farlig platts och fråga vad som händer. Så det är för mig ganska tydligt varför han valde att banna mig. Jag var ju felaktig i detta scenario då det var jag som hade en låg rp nivå och inte någon annan och jag tror att han såg en person som inte hade seriös rp som han sedan bannade vilket jag också hade gjort om jag såg en oseriös spelare men jag vill verkligen intee bli sedd på som en oseriös spelare då jag normaltvis har en väldigt seriös rp. l

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde i min golfbil med min kompis och vi tänkte åka till torget sjukhustet. Men då såg vi att butiken som vi körde förbi var full med poliser vi märkte någon sekund efter att det var ett rån och då tänkte jag att vi skulle gå dit o fråga vad som hände för att vi inte hade något att göra. Jag ställde mig vid den förhandlande polisen och då sprang en av de kriminella ut och tog mig th och sprang in med mig i butiken. Sedan släppte dom mig och jag sprang iväg då en staf skrev att de skulle släppa mig då jag inte igentligen skulle vara inblandad i scenariot. Sedan sprang jag iväg och tänkte fortsätta min resa till torget sjukan men någon sekund efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var en bra och dålig ban då den grundades på att jag ¨sprang¨ in i butiken vilket jag inte gjorde utan jag ställde mig utanför och frågade frågor till polisen men då kom det en rånare och tog mig i th vilket på sätt och vis var mitt fel att jag ställde mig där. Men den var samtidigt inte felaktig då det var suntförnuft för mig att ställa mig precis utanför dörren av ett rån då jag utsätter min karaktär för fara vilket man förmodligen inte hade gjort medvetet i verkligheten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så blev jag inblandad i ett slagsmål där jag slog tillbaka vilket ledde till att jag blev bannad och utav den lärde jag mig att vara mycket mer försiktig med vilka diskusioner jag väljer att blanda mig in i och en annan gång så råkade jag köra in i två personer vilket blev en vdm bann och efter det lärde jag mig att vara försiktig när jag kör på allmänna plattser men även på plattser där det inte är mycket folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag fick göra om hela scenariot så skulle jag bara ha åkt förbi butiken och inte ens tänkt tanken att gå nära den då den är suntförnuft att utsätta sig själv medvetet för fara. Jag skulle bara ha åkt iväg från rånet och inte utsätta mig själv för fara då det var suntförnuft. Jag skulle även ha kunnat rp mycket mer rädd då jag inte hade något suntförnuft i detta scenario så var det inte ett bra och utvecklat scenario från min sida vilket var riktigt dåligt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket utav min ban! Jag ska aldrig mer utsätta min karaktär för onödig fara och jag ska inte heller ha så lite suntförnuft igen dvs jag ska börja rp mer seriöst och försöka tänka hur jag hade gjort i samma situation om det var i verkligheten. Jag ska alldrig mer förstöra scenarion på det sättet jag gjorde då det kan förstöra för motpartnerns upplevelse av scenariot. Om jag någonsin sätts i samma position kommer jag alldrig att gå nära ett butiksrån eller liknande utan en riktigt bra anledning!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Tillbaka