Accepterad bossebre | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: STEAM_0:1:15542292

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:1999734

Vad är din discord tagg? @Gangster Bosse#6528

Vem var det som bannade dig? @Douflas

Hur lång tid var din ban? 1 dag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230127_165206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att han trodde att jag också slogs men att han inte tittade på hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg ner på marken och blev slagen på piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban efter som att jag inte slog dom utan det var dom som slog mig och jag låg bara på marken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått en tidigare ban men det var för 3-4 månader sedan och jag kommer faktiskt inte helt ihåg vad som hände men jag tror att det var för att jag körde in hårt i en annan bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat gå där ifrån och försöka undvika att bli mer slagen men det gick inte så bra eftersom att jag under hela tiden låg på marken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att den enligt mig var fel aktigt så nej men om det hade varigt så att jag också hade slagits så ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka