Accepterad bossebre | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387936066/

Ditt Hex-ID: 110000155188542

Vad är din discord tagg? bullen #6528

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-03 223748.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var med i ett scenario där jag blev slagen och därefter slår jag tillbaka för jag tänkte inte låta det vara vilket jag nu i efterhand ongrar stort. Jag tror att stafen valde att banna mig då det var oserigös rp och det var det vilket jag ongrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på sjukhuset efter ett skottscenario där jag blev skadad och behövde söka vårt. Men när jag gick in på sjukhuset stog de personerna som vi nyss skjutigt mot och väntade på oss vid svettlana. När dom såg oss så började vi dirrekt bråka och när de började slå oss blev det ett slagsmål där jag blev sönderslagen och när jag då fick mitt läge så slog jag tillbaka vilket jag ongrar då det var dålig rp. Jag hade sprungit iväg från slagsmålet och satte mig i min kompis bil som vi tänkte åka därifrån med men då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag var inblandad i slagsmålet och var delaktig i den dåliga rpn. Det var alltså jag som gjorde fel och det ska alldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tio tidigare banns från mina 2 år på servern och det har varigt ett bra tag sedan jag blev bannad senast. En gång så blev jag bannad för att jag råkade köra på två personer och efter det lärde jag mig att vara mycket mer försiktig när jag körde bilar på allmänna plattser. En annan gång blev jag bannad för att jag lagade utan att utveckla mina /me så jag skrev endast två stycken och blev bannad och efter det utvecklade jag min lagnings rp mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha gjort flera saker annorlunda om jag fick göra om scenariot. numer ett: Jag skulle inte ha pratat med motpartnern på det sättet jag gjorde vilket var lite käxigt i detta fall då det skapade bråket. Nummer två: Jag skulle inte ha slagit tillbaka i slagsmålet så jag bidrog med den dåliga rpn när jag gjorde det. Nummer tre: jag skulle inte ha driva vidare scenariot utan bara lämnat plattsen dirrekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min bann och med det menar jag att jag alldrig mer kommer att slå tillbaka i onödiga stunder, jag ska alldrig mer ha en så låg rp nivå, jag ska alldrig mer slå tillbaka om någon slår mig så länge det inte är sista utvägen och jag ska alldrig mer hettsa mot andra personer när det inte är nödvändigt. Jag ongrar mig extremt mycket för det jag gjorde hoppas jag kan få en ny chans då jag inte vill vara bannad hela helgen... om jag får en ny chans så kommer jag alldrig mer göra om det jag gjorde!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka