Nekad bossebre | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebre

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387936066/

Ditt Hex-ID: 110000155188542

Vad är din discord tagg? bullen #6528

Vem var det som bannade dig? Det står att det var jag själv som bannade mig.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_2024-05-21_202835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då det inte var en staff som bannade mig utan mig själv så vet jag inte,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till min butik som jag nyss skaffat och skulle ta ut pengar men när jag gjorde det så blev jag bannad och det stod att jag moddade vilket jag inte riktigt vet hur det skulle fungera kan låta vem som hells söka igenom min dator för att visa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Då jag inte vet varför jag blev bannad men det stod moddning så är väl anledningen till att det var en felaktig ban att jag inte har fusk på inne på fivem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger då jag förritiden kunde ha lite dåligt suntförnuft. En gång fick jag ban då jag blev inblandad i ett bråk som slutade men att en person blev skjuten och det var inte riktigt tillräckligt bra anledning för att skjuta. Efter det lärde jag mig att jag alldrig ska skjuta utan en riktigtbra anledning och alltid försöka lösa det utan vapen genom att prata. En annan gång fick jag ban för att jag hade dålig lagnings rp men efter det utvecklade jag min lagnings rp väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt då bannen säger att jag moddar vilket jag inte gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag får reda på varför jag blev bannad så är jag säker på att jag komemr ta lärdom av det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Hur kommer det sig att du skulle ta ut 24 miljoner ur en affär som du precis skaffat?

Hur kommer det sig att du skulle ta ut 24 miljoner ur en affär som du precis skaffat?
pengarna duplades typ när jag skulle göra leverandser de va tvär fuckat sen skulle jag plocka ut de o då blev jag bannad

pengarna duplades typ när jag skulle göra leverandser de va tvär fuckat sen skulle jag plocka ut de o då blev jag bannad
så du har försökt ta ut dupade pengar utan att informera staffs?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka