Accepterad bossebärkasse | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossebärkasse

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef lissmatz

Vad är ditt discord namn? Snigeln#0590

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Bosse bärkasse 48 år växte upp utan farsa har aldrig haft en fader figur i livet bara grabbarna var där. morsan var väldigt törstig av sig så henne såg han inte mycket av. då mamma köpte sprit för alla pengar så var Bosse väldigt fattig som barn och behövde han få nån sorts inkomst för att överleva då Bosse hatar vanliga jobb så fick det bli något kriminellt. Bosse hatar allt o alla han tyckte mycket om fotboll när han växte upp och tänkte följa drömmen att bli fotbolls proffs men mamma hade inte råd med klubb avgifterna sen dess har Bosse aldrig vart den fina pojken som han föddes som han har gått med i ett gäng som säljer knark och vapen. men han har alltid haft sina bröder Robin och Urban vid sin sida dom har alltid varandras ryggar och om nån testar dom så blir det konsekvenser och nu när Bosse är vuxen älskar han att tjäna pengar och gör allt för att uppnå dröm bilen men också barndoms drömmen så han grindar varje dag i det kriminella livet för att få pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig och seriösa scenarion på servern. Jag har många RP timmar totalt så att jag vet vad som är rätt och fel och hur jag ska göra i olika situationer för att få den bästa RPn som möjlligt. Jag kan tänka mig att jobba som krimnell på den här karaktären fast det finns möjligheter att bli andra yrken på andra gubbar, jag är öppen för förslag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Många scenarion som jag kommer att få på servern kommer jag inte att vinna men även då kommer jag sitta och spela ut scenariona till de är färdiga och t.ex. inte combatlogga eller annat sätt så att jag vinner på alla scenarion. Jag kommer alltid ha en god ton till folk som jag träffar och inte vara otrevlig eller failRPar med andra ord Man ska inte vara ego och bara göra så allt blir bra rp för sig själv utan man ska också dela med sig och få andra att ha en bra stund i deras rp

Hur hittade du Unive? har en kompis som spelar på denna server och han rekommendera den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka