Accepterad bosse_bulan | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosse_bulan

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048191768/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _Bosse_Bulan_

Vad är din discord tagg? _Bosse_bulan_#1044

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 18 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming och metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte jag körde som vanligt och snackade med folk som vanligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är uppe på weedet och chillar sen ber två killar mig att köra dem till där man säljer och jag tacksamt hjälper till jg åker med dem och under tiden berättar jag lite om olika gäng för dem, och aj dagen innan blev ag kidnappad men jag gör som man ska och säger inget om det för jag dödades och då skall jag inte komma ihgå scenariot men problemet är att jag går och köoer en telefon efter scenariot och ringer till en polare som jag var med innan kidnappningen och han berättar för mig att jag har varit kidnappad och vika det var osv jag fortsätter spela som vanligt innan idag så blev minkompis rånad men ej dödad av några killar och ahn berättar hur det går till och hur det fungerade och vilka det var osv och jag berättade även om det. powergamingen skulle ajg tro att det är för att när jag kör med anda människor så fryser mitt spel och jag står i en fryst skärm rätt så länge men det kommer tillbaka men enligt andra så Kör jag fortfarande men då akn jag ju inte förflyta bilen och akn ej styra vilket slutar med att jag kör in i saker för alla förutom mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut felaktig abn med tankte på att allt som jag berättar har jag fått berättat för mig och allt som jag gör är att jag kör lagligt utan att krocka ( för mig )

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag kollade på en moped en sedan klickade jag fel och råkade sätta mig på den och min kompis sparka av mig och sedan stod jag vid extra bilnyckel stället och så kom det fram en kille och börja hota mig så jag följde men men sedan såg jag min chans och slog han och sprang därifrån jag startade upp och kom in på torget och jag skulle springa och hämta min bil när jag tar ut min bil ur garaget står det en massa andra personer där och tar ut sina bilar också jag bestämmer mig för att vänta lite så att alla bilar inte krockar med varandra efter en stund får jag ett larm om en kille som ville ha hjälp med sin bil ( Jag jobbar på autoexperten ) jag tar alltså då ut min bil men samtidigt tar en annan ut sin bil när jag sitter i min bil och vi krockar då men jag struntar i det och påbörjar min färd mot personen som ville ha hjälp när jag kommer ut kommer det en bil som kör i 200 typ och jag har grönt så jag kör men personen i fråga kör ändån och vi krockar hopa och då blir jag banna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej faktiskt inte jag berättade vad jag får ochkunde berätta och jag körde utan att krocka osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? förstår inte vad jag kan ha lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka