Accepterad bosse_bulan | Ban överklagan [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bosse_bulan

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048191768/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _bosse_bulan_

Vad är din discord tagg? _Bosse_bulan_#1044

Vem var det som bannade dig? google

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar och 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? antagligen för jag gjorde ett fel men utan mening

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde men min moped och kom fram till några grabbar och hoppar av sen tar någon min moped och jag springer upp i en buske för och gömma mig tills han kommer tillbaka och när han kommer tillbaka så tar jag min moped igen och kör iväg se blir jag bannad när jag sitter i busken så får jag upp att jag kan ta upp något och då klickar jag g som vanligt och skall kolla vad det är och ser att det är 70 st weed som ligger där och jag tar inte upp det utan låter det ligga kvar och väntar vidare så jag kan ta tillbaka min moped

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktig ban för jag väntade bara och tog inte upp något

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kollade på en moped en sedan klickade jag fel och råkade sätta mig på den och min kompis sparka av mig och sedan stod jag vid extra bilnyckel stället och så kom det fram en kille och börja hota mig så jag följde men men sedan såg jag min chans och slog han och sprang därifrån jag startade upp och kom in på torget och jag skulle springa och hämta min bil när jag tar ut min bil ur garaget står det en massa andra personer där och tar ut sina bilar också jag bestämmer mig för att vänta lite så att alla bilar inte krockar med varandra efter en stund får jag ett larm om en kille som ville ha hjälp med sin bil ( Jag jobbar på autoexperten ) jag tar alltså då ut min bil men samtidigt tar en annan ut sin bil när jag sitter i min bil och vi krockar då men jag struntar i det och påbörjar min färd mot personen som ville ha hjälp när jag kommer ut kommer det en bil som kör i 200 typ och jag har grönt så jag kör men personen i fråga kör ändån och vi krockar hopa och då blir jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väl kunnat skita i att titta på vad det var som låg på marken

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka