Nekad Bosse_ | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427688667/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? Bosse-_-#1669

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Bosse och är 27 år gammal. bakgrund är att jag växte upp i en liten stad med få kompisar. sen när jag flyttade till unive city. mina fritids intressen är bilar mest gammla bilar men kan även hända att jag har intressen för nyare bilar. jag tränar parkour på fritiden samt går jag till gymmet.

Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja bli whitelistad för att hjälpa till med communityt. samt att jag tycker det är kul med RP så jag skulle vilja ha de whitelistade jobben. jag kommer även försöka pusha mina polare att gå med i servern. jag vill helt enkelt bidra med mycket och för att kunna göra det så blir det lättare om jag blir whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag känner att denna servern är aktiv och har många spelare online, en aktiv staff som jag ser har utvecklat server väldigt väl så big ups till er.

Hur hittade du Unive? jag kollade på en streamar som heter "SNUBBENHD" så jag tittade på han ett tag och tyckte att servern såg väldigt intressant och spännande ut samt att jag såg alla möjligheter som man kunde göra i staden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha så kul som möjligt och hjälpa andra folk att få inlevelse i RP så det tycker att det är kul att spela på servern. och sen vill jag bara RP runt köpa bilar sälja leka runt lite och prata med folk, umgås och samtala.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej detta är min första server som jag har valt att spela på.

Tillbaka