- Meddelanden
- 5,712
- Reaction score
- 102
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427688667/
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse
Vad är ditt discord namn? Bosse-_-#1669
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppvuxen utanför en liten ort i örebro. jag har växt upp med lagom med kompisar, mina betyg var bra och jag fick en väldigt bra utbildning. min famlij består utav min mor och min syster. när jag var 17 år gammal så flyttade våran familj till unive city pågrund av arbete och starta om på ett nytt liv helt enkelt. mina intressen har en ganska bred grad men de som jag verkligen tycker om att göra är att meka med bilar, jag kan sitta hur länge som helst med en bil för att få varje del fungera tillsammans med varandra. jag tycker helst om att arbeta på gammla bilar för att de är lätt mekade och billiga delar samt att de är lätta att hitta. jag har även andra fritids intressen så som parkour crossfit samt lite löpning och hiking i skog och berg.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att hjälpa communityt så att det blir en bättre plats för alla. jag vill även kunna bidra med en så bra hjälp som möjligt tillexempel om jag jobbar på mekonomen att jag svarar snabbt och ser till att folk får service så snabbt som möjligt. och så vill jag bli whitelistad för att kunna breda ut mitt spelande det är svårt med möjligheterna om jag bara är passive, jag har samt svårt att kunna bidra med mycket då. jag vill helt enkelt hjälpa communityt så mycket som går men också ha lite kul själv med jobb och andra möjligheter.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag känner att denna servern är aktiv och har många spelare online, en aktiv staff som jag ser har utvecklat server väldigt väl. samt att jag tycker också att denna är en väldigt vettig server för att alla andra serverar jag spelat på har varit lite sketchy. medans denna server är väl utvecklat med ett bra community.
Hur hittade du Unive? jag kollade på en streamar som heter "SNUBBENHD" så jag tittade på han ett tag och tyckte att servern såg väldigt intressant och spännande ut samt att jag såg alla möjligheter som man kunde göra i staden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bidra med så mycket inlevelse i RP så mycket som går för jag tycker att RP är väldigt kul, jag vill samt att alla andra i min omgivning som spelar med mig ska få en så bra inlevelse som är så realistikst och logisk som går alltså att jag RP:ar så med mycket inlevelse som går. men jag vill också ha kul med mitt RP:ande. så jag vill alltså försöka göra en värld i ett spel så realistiks och kul som går.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej detta är min första server som jag har valt att spela på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse
Vad är ditt discord namn? Bosse-_-#1669
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppvuxen utanför en liten ort i örebro. jag har växt upp med lagom med kompisar, mina betyg var bra och jag fick en väldigt bra utbildning. min famlij består utav min mor och min syster. när jag var 17 år gammal så flyttade våran familj till unive city pågrund av arbete och starta om på ett nytt liv helt enkelt. mina intressen har en ganska bred grad men de som jag verkligen tycker om att göra är att meka med bilar, jag kan sitta hur länge som helst med en bil för att få varje del fungera tillsammans med varandra. jag tycker helst om att arbeta på gammla bilar för att de är lätt mekade och billiga delar samt att de är lätta att hitta. jag har även andra fritids intressen så som parkour crossfit samt lite löpning och hiking i skog och berg.
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att hjälpa communityt så att det blir en bättre plats för alla. jag vill även kunna bidra med en så bra hjälp som möjligt tillexempel om jag jobbar på mekonomen att jag svarar snabbt och ser till att folk får service så snabbt som möjligt. och så vill jag bli whitelistad för att kunna breda ut mitt spelande det är svårt med möjligheterna om jag bara är passive, jag har samt svårt att kunna bidra med mycket då. jag vill helt enkelt hjälpa communityt så mycket som går men också ha lite kul själv med jobb och andra möjligheter.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag känner att denna servern är aktiv och har många spelare online, en aktiv staff som jag ser har utvecklat server väldigt väl. samt att jag tycker också att denna är en väldigt vettig server för att alla andra serverar jag spelat på har varit lite sketchy. medans denna server är väl utvecklat med ett bra community.
Hur hittade du Unive? jag kollade på en streamar som heter "SNUBBENHD" så jag tittade på han ett tag och tyckte att servern såg väldigt intressant och spännande ut samt att jag såg alla möjligheter som man kunde göra i staden.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bidra med så mycket inlevelse i RP så mycket som går för jag tycker att RP är väldigt kul, jag vill samt att alla andra i min omgivning som spelar med mig ska få en så bra inlevelse som är så realistikst och logisk som går alltså att jag RP:ar så med mycket inlevelse som går. men jag vill också ha kul med mitt RP:ande. så jag vill alltså försöka göra en värld i ett spel så realistiks och kul som går.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej detta är min första server som jag har valt att spela på.