Nekad Bosse_ | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2008

Vad heter du på discord? Bosse-_-#1669

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00-03:00 men dessa tider kan ändras då ibland jag vill vara med familj och vänner eller vissa dagar då jag inte känner för att spela men oftast lägger jag ner några timmar varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? sedan maj

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle blivit servervakt så skulle jag ha börjat göra allt för att underlätta staffsen genom att läxa upp lallare som inte kan bete sig, jag skulle straffa dessa genom en varning eller liknande en avstängning. Jag skulle även dva bilar som står på olämpliga platser sånna platser som jag tror att det inte skulle stå irl . Jag kommer börja att SV banna och ifall dem inte sköter sig så får jag be MOD/Support att förlänga deras ban ifall de missbrukar min avstängning och inte kan bete sig . jag förstår även innerbörden att vara servervakt så jag ska självfallet inte bara kicka någon utan anledning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag känner att denna server är för mig då jag endast har spelat seriöst och gett allt av min RP på denna server. och nu vill jag ta nästa steg och hjälpa till med communityt och servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? som jag sa på "Vad skulle du göra om du blir servervakter?" så skulle jagg vilja underlätta för staffs att straffa sådanna som inte kan bete sig inom RP sånna som bara vill lalla runt och har ingen mening med sin karaktär som bara söker uppmärksamhet och helt enkelt vill förstöra för andra. helt enkelt straffa de som hindrar folk att utöva RP på unive

Varför ska just du bli servervakt? jag känner att jag är redo att ta nästa steg inom unive, att göra en större skillnad på serven istället för att bara RP:a. nu när jag spelat på unive ett tag så känner jag att jag vet hur allt går till och vet hur jag kan förbättra servern inom servervakt.

Varför vill du bli servervakt? helt enkelt underlätta för staffs och göra unive till en bättre plats, helt enkelt bidra till serven och communityt så mycket som går och då känner jag att servervakt är ett bra kliv framåt åt det målet

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id). /tpm. /noclip. /sqlban (id). /kick (id). lite erfarenhet men inte helt då detta är min första server men jag har kollat på staff arbete på philips yt kanal där har jag lärt mig en hel del

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit avstängd på servern typ 3 gånger dessa bans var mest i början då jag lärde mig RP tillexempel powergaming när man krpckar med dett fordon men jag har såklart lärt mig av dessa avstängningar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Tillbaka