Accepterad Bosse888 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse888

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? gargamelle66

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mats Johansson född 1999 alltså 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arg Rolig Hetsig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mats bodde innan i en by där med sin familj men plötsligt så dör hans mamma som äger huset. Mamman dör i en misshandel på gatan och det har skadat mats otrolgt mycket vilket har gjort att han väldigt lätt blir arg,. Han har nu flyttat till denna staden för att han är säker på att mördaren finns här och är redo att jobba inom polisen och göra så att han får sitt straff.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Otroligt bra RP Scenarion för att jag älskar att prata med nya männsikor vilket gör att jag också lätt lever mig in i scenarion och karaktären. Jag kommer också att jobba hårt inom polisen så fort dom söker nya och vara aktiv mycket och göra så det blir en trevligare miljö på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag blir rånad t.e.x så ska jag inte springa därifrån för att det gynnar mig mest utan skapa ett bra rp scenario och vara rädd och göra som rånaren säger oavsätt och jag förlorar mina grejer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte jag är ny här

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP är att om det kommer rånare mot mig ska jag inte springa därifrån utan spela med och göra som dom säger. NLR Är att om jag blir mördad av någon så ska jag ha glömt det när jag börjar spela igen och inte gå till polisen eller göra revenge för att jag har ju dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är social och gör väldigt bra RP för att jag lever mig verkligen in i min karaktär.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka