Nekad bosse321 | Medlem ansökning [Flacko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosse321

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? BO#5367

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Karlsson han kommer från San Andreas. Han föddes 2000 och haft en helt okej upp växt hans pappa dog när han var liten i en bil olycka. Så han hade bara sin mamma och syster kvar de var ganska tufft att växa upp utan pappa. men hans pappa hade stort intresse för bilar så jag var alltid med och fixa på bilen så vi hade en väldigt bra relation. Det gjorde så jag fix ett stort intresse för bilar också så när han dog så vart jag väldigt ledsen. Men jag hade i alla fall min mamma och syster kvar och vi bor lite utan för San Andreas i ett lagom stort hus. Mamma jobbar på Coop nere i San Andreas och jag går sista året i skolan sen ska jag nog börja jobba på samma Coop och min syster hon går tredje året i skolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte lalla runt och inte förstöra för andra och försöka förbättra servern genom att säga till någon med högre roll

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag t.ex blir rånad så kommer jag inte springa där ifrån utan kommer spela med

Hur hittade du Unive? mina vänner spela det och tyckte de såg kul ut så ville testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka