Bosse suedison
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199248931525/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? 1oliver1#6849
Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Alex Daleklev är en ambitiös 28 årig person som har haft en bra uppväxt. Denna person har varit med i många situationer i hans ungdom där hans olika erfarenheter har bildats. Alex har lärt sig massor av saker vid en ung ålder som har nyttat han väldigt mycket nu i hans vuxen liv.
Alex är en klok person som kan bete sig som en vuxen person och som även kan arbeta pedantiskt samtidigt. Han är dessutom väldigt försiktig med hans ordval och formuleringar som kan bidra till hans prestanda vid jobb genom att han inte är förvirrande eller skum vid konversationer.
Alex är en person som har en stark mentalitet där han kan hålla sig lugn vid flera tals tillfällen som klassas som aggressiva situationer och han är även en pacifist som klassar han som en lugn person som avskyr våld med hela sitt hjärta. Sinus är även en ganska intelligent person som vet alltid vad han ska göra och som alltid vet hur man ska göra.
Alex kan också vara smidig med vad han gör för att undvika obehagliga situationer genom manipulation som används etiskt endast. Nu kanske du tror att han är en opålitlig person men när jag säger till dig att han har räddat livet på två personer p.ga denna förmåga så bör du tänka två gånger. Han räddade dessa personer genom att lugna ner dom och ha klara konversationer med dessa personer som uppmuntrade dom till att leva. Dem ville begå självmord tillsammans. Detta kan komma till nytta till hans taxi jobb genom att han kan glädja personalen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag borde bli medlem för att jag har en hög rp nivå och verkligen tycker om bra rp. jag har rp at i lite mer än 6 månader och har mycket erfarenheter
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en hög rp nivå och ha många bra scenarion. jag ska kämpa för att unives rp nivå ska va så bra som möjligt
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om någon rånar dig och riktar pistol ska du inte bara springa till din bil och köra iväg, du ska använda dig av fearrp alltså vara rädd, och ta hand om sitt liv. båda ska få så bra scenario som möjligt.
Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar här och tipsade mig om unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? 1oliver1#6849
Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Alex Daleklev är en ambitiös 28 årig person som har haft en bra uppväxt. Denna person har varit med i många situationer i hans ungdom där hans olika erfarenheter har bildats. Alex har lärt sig massor av saker vid en ung ålder som har nyttat han väldigt mycket nu i hans vuxen liv.
Alex är en klok person som kan bete sig som en vuxen person och som även kan arbeta pedantiskt samtidigt. Han är dessutom väldigt försiktig med hans ordval och formuleringar som kan bidra till hans prestanda vid jobb genom att han inte är förvirrande eller skum vid konversationer.
Alex är en person som har en stark mentalitet där han kan hålla sig lugn vid flera tals tillfällen som klassas som aggressiva situationer och han är även en pacifist som klassar han som en lugn person som avskyr våld med hela sitt hjärta. Sinus är även en ganska intelligent person som vet alltid vad han ska göra och som alltid vet hur man ska göra.
Alex kan också vara smidig med vad han gör för att undvika obehagliga situationer genom manipulation som används etiskt endast. Nu kanske du tror att han är en opålitlig person men när jag säger till dig att han har räddat livet på två personer p.ga denna förmåga så bör du tänka två gånger. Han räddade dessa personer genom att lugna ner dom och ha klara konversationer med dessa personer som uppmuntrade dom till att leva. Dem ville begå självmord tillsammans. Detta kan komma till nytta till hans taxi jobb genom att han kan glädja personalen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag borde bli medlem för att jag har en hög rp nivå och verkligen tycker om bra rp. jag har rp at i lite mer än 6 månader och har mycket erfarenheter
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en hög rp nivå och ha många bra scenarion. jag ska kämpa för att unives rp nivå ska va så bra som möjligt
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om någon rånar dig och riktar pistol ska du inte bara springa till din bil och köra iväg, du ska använda dig av fearrp alltså vara rädd, och ta hand om sitt liv. båda ska få så bra scenario som möjligt.
Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar här och tipsade mig om unive