Bosse suedison
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248931525/
Ditt Hex-ID: 11000014ccf7ac5
Vad är din discord tagg? 1oliver1#6849
Vem var det som bannade dig? vet inte
Hur lång tid var din ban? permanent på dc servern
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? this user i banned from this guild
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag taggade massa staffs
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag behövde hjälp med en sak så jag taggade en staff och han svarade inte på typ en timma, sen taggade jag typ två till och dom svarade inte heller så jag taggade massa så jag skulle få hjälp. sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad från dcn förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha väntat tills någon svarade elle frågat en kompis.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, man ska inte tagga massa staffs för att få hjälp snabbare. man ska vänta till någon hjälper till.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 11000014ccf7ac5
Vad är din discord tagg? 1oliver1#6849
Vem var det som bannade dig? vet inte
Hur lång tid var din ban? permanent på dc servern
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? this user i banned from this guild
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag taggade massa staffs
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag behövde hjälp med en sak så jag taggade en staff och han svarade inte på typ en timma, sen taggade jag typ två till och dom svarade inte heller så jag taggade massa så jag skulle få hjälp. sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad från dcn förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha väntat tills någon svarade elle frågat en kompis.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, man ska inte tagga massa staffs för att få hjälp snabbare. man ska vänta till någon hjälper till.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja