Nekad Bosse suedison | Ansökan till Servervakt [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse suedison

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? 1oliver1#6849

Ange ditt födelsedatum 10 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag till torsdag
16:00 till 01:00
fredag till söndag
13:00 till 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? från början av 2022 har haft olika forums konto elle va man säger

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/u/s!ArcKLOkkUQVrgRQ4sQYV5VS11OAA?e=W96Bdj

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten har uppgift att hålla koll på rpandet så folk inte lallar osv. dom ska vara snabba att banna nån eller svara på en /help. det är för staffs ska kunna hålla koll på större uppgifter än att folk sköter sig. servervakterna är staffsen underlättare ungefär. server vakterna ska inte köra runt i sin bil och försöka hitta lallare för att dom vill banna eller kicka någon, dom ska rpa som vanligt bara och ser man någon som lallar så ger man bara en kick eller ban sen fortsätter rpa. de ska också dva bilar som bara står ivägen. jag jobbar på en nattklubb också och det är många som lallar där inne, då vill jag kunna hjälpa till och kicka dom så folk kan fortsätta ha kul. efter jag bannat någon kommer jag skicka till dom i dm och säga varför jag valde att banna just han och skicka klipps.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa alla staffs att göra servern bättre och fixa med roliga saker än lall och tråkiga saker.
och jag har blivit rdmad och vdmad av lallare och då vill jag kunna banna eller kicka dom så det inte händer fler.
jag vill kunna höja serverns rp nivå och hjälpa folk som har blivit rdmade eller utsatt för andra saker och lära lallare hur dom skulle gjort igentligen så dom kan höja sin rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man använder sv perms på fel sätt t.ex om du blir nerslagen eller skottad och inte orkar vänta på att någon kommer och hjälper dig så du gör /revive för att slippa vänta.
eller om du rpar krim och är i en skottlossning eller stormning så sätter du på toggleid för att kunna se vart dom andra är och veta när dom kommer ut från t.ex en dörr och skjuter dom direkt, för du använde /toggleid
 
Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top