Nekad Bosse suedison | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse suedison

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? 1oliver1#6849

Ange ditt födelsedatum 10 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskap ansvarig för att välkomna in nya medlemmar och visa dom hur servern funkar och alla regler, jag vill att alla ska bli välkomna in till servern och jag tror jag är den rätta för det. Min bästa kompis är helper och han brukar ta intervjuer både medlemskap och sv intervjuer, så efter alla som jag lyssnat på och fått vart med och fråga lite saker till den som tar intervju tror jag att jag skulle klarat av det på egen hand. Om jag då blir medlemskaps ansvarig kommer jag försöka ta så många intervjuer och välkomna dom till servern samt hjälpa dom hur man får en högre rp nivå.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror själv att jag har goda kunskaper inom just medlemskaps intervjuer då jag har lyssnat på när min kompis tar intervjuer, jag har också fått troheten att vara med att ställa frågor, han tyckte att jag hade bra koll på vad för frågor man ställer och tyckte att jag också borde ansöka. och jag tycker faktiskt det är kul att höra nya röster och folk som kanske en dag kan bli staff. Jag kommer ta så många intervjuer jag kan så alla kan få medlemskapsförmågorna, alla vet ju hur kul det var att få sitt första jobb och bli välkommen in i unive. Jag vill kunna bli en av dom som välkomnar nya personer

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor så som man själv vill bli bemött, när jag tar en intervjuer så kommer jag ha respekt och medkänsla och ha det kul även om det är en medlemskaps ansökan. För jag tycker att alla är lika värda och alla ska ha respekt mot varandra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer göra det klart att man ska kunna alla grundläggande regler utantill for då får dom bäst upplevelse själva. Dom ska inte gå runt och lalla och vara kaxig mot folk utan man ska försöka ha roliga scenarion och skaffa nya vänner. T.ex om du jobbar på marja-Lisas så ska du behandla dina kunder som familj, om någon vill köpa en bil så ska du få dom att känna ”fan va schyst grabb han va, han vill jag rpa mer med”

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det viktigaste är ju att man ska kunna alla regler utantill tycker jag, för om man inte kan reglerna så kanske man pratar ooc ig och så för man inte läst reglerna, och då kan det ju sluta med en ban och då kan dom ju tro att dom inte vill ha nya medlemmar. Jag vill också göra klart att dom ska ha respekt or andra och inte lalla runt, då blir det roligast för alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att ta så många intervjuer jag kan, jag ska också vara trevlig mot alla personer som vill gå med just unive. Jag kommer att välkomna alla nya medlemmar som en ny familj. Jag tänker också se till att dom kan alla regler för det är en av det viktigaste sakerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16-24. Tisdag 15-24. Onsdag 16-24. Torsdag 14-24. Fredag 14-03. Lördag 13-03. Söndag 13-24. Loven kommer jag att vara aktiv från ungefär 14-05 elle 04

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på unive såklart, bästa servern som finns

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? 320 on top❤️
 
Ej medlem på servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top