Nekad bosse sten | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosse sten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149757733/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Svantesson

Vad är ditt discord namn? sveriges stolthet#1422

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Bosse sten, Min karaktär heter Bosse och han är 19 år gammal han ska snart fylla 20 år. Han bodde med sin mamma och pappa men när Bosse var 8 så dog både hans mamma och pappa. Så då fick han försöka klara sig själv men flyttade till barnhem men flyttade ifrån när han var 14 år gammal. Bosse har alltid varit väldigt snäll och väldigt stimmig. Bosse hittat ett gäng kompisar som han brukar vara med nästan varje dag. Han gillar att hjälpa folk med saker och brukar vara med sina vänner. Just nu brukar Bosse åka runt i sina bilar och jobba en massa. Just Nu är Bosse sugen på att byta jobb då han har haft samma jobb sen han var 18. Nu skulle han vilja byta jobb till autoexperten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en duktig på att rpa och jag är en väldigt snällt sätt att rpa på Jag kan bidra till väldigt bra roleplay och ha en bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många kompisar som säger att det är en bra rp server och jag håller med jag har spelat i ungefär en månad nu och tycker verkligen om att spela på unive.

Hur hittade du Unive? via en streamer vid namn Drobz

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att kunna skapa roliga scenarion. Men också att kunna träffa nya människor och ha roligt med dem. Älskar rp där man kan vara någon annan och träffa nya människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag vill utvecklas som människa när jag rpar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka