Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas
Vad är ditt discord namn? Lurre
Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Bosse Svensson är en karaktär som tidigare har levt i staden som han nu flyttar tillbaka till. Bosse är en 25 på gammal Securitasvakt, det var det som han jobbade med innan han flyttade ifrån staden, anledningen till det här jobb val är för att det är det bosse vill göra med sin tid på denna jord, försvara folk. När bosse nu förhoppningsvis kommer tillbaks så vill han utöka sina kunskaper och bli en police för att ytterligare försvara folk i den stad han hade försvarat folk i men med ytterligare utbildning.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kreativa scenarion där jag kommer försöka dra ut och göra dem så roliga som jag bara kan. jag kommer att ha så hög RP nivå som möjligt och detta kommer att vara möjligt med hjälp av min kreativa karaktär. Minst sagt kommer jag alltid att försöka komma på nya sätt att få fram nya scenario.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden av att spela för motpartens sida är att tänka på att alla i scenariot ska ha roligt och att inte bara vinna scenariot.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Till exempel sunt förnuft alltså den viktigaste regeln på servern och den lyder att man alltid ska bära med sig lågiskttänkande. VDM,RDM ja jag kan allt.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RP:at på Unive innan och lärt mig väldigt mycket.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.
Vad är ditt discord namn? Lurre
Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Bosse Svensson är en karaktär som tidigare har levt i staden som han nu flyttar tillbaka till. Bosse är en 25 på gammal Securitasvakt, det var det som han jobbade med innan han flyttade ifrån staden, anledningen till det här jobb val är för att det är det bosse vill göra med sin tid på denna jord, försvara folk. När bosse nu förhoppningsvis kommer tillbaks så vill han utöka sina kunskaper och bli en police för att ytterligare försvara folk i den stad han hade försvarat folk i men med ytterligare utbildning.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kreativa scenarion där jag kommer försöka dra ut och göra dem så roliga som jag bara kan. jag kommer att ha så hög RP nivå som möjligt och detta kommer att vara möjligt med hjälp av min kreativa karaktär. Minst sagt kommer jag alltid att försöka komma på nya sätt att få fram nya scenario.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden av att spela för motpartens sida är att tänka på att alla i scenariot ska ha roligt och att inte bara vinna scenariot.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Till exempel sunt förnuft alltså den viktigaste regeln på servern och den lyder att man alltid ska bära med sig lågiskttänkande. VDM,RDM ja jag kan allt.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RP:at på Unive innan och lärt mig väldigt mycket.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.