BOSSE LASSE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? BOSSEE123455
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian
Vad är ditt discord namn? BOSSELASSE123455#4938
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2003
Berätta om din karaktär. Jag heter Christian,gymmar,är fyller 16 år och gillar att träna,Five m och skolan. Och är allmänt lugn och är en bra lyssnare.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att man får mer möjligheter och så vill jag bli Mekonom för att det inte är många aktiva i staden och jag vill bidra med att göra det enklare än att byta bil hela tiden så fort bilen går sönder.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en rolig server med mycket bra jobb och trevliga personer och bra RP.
Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det roligt och åka bil-
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian
Vad är ditt discord namn? BOSSELASSE123455#4938
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2003
Berätta om din karaktär. Jag heter Christian,gymmar,är fyller 16 år och gillar att träna,Five m och skolan. Och är allmänt lugn och är en bra lyssnare.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att man får mer möjligheter och så vill jag bli Mekonom för att det inte är många aktiva i staden och jag vill bidra med att göra det enklare än att byta bil hela tiden så fort bilen går sönder.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en rolig server med mycket bra jobb och trevliga personer och bra RP.
Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det roligt och åka bil-
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej