Bosse Jansson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cfvj-hrvt/NBCDKFTP
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Adolfsson
Vad är ditt discord namn? ea#7343
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Jansson han växte upp på landet med sin mamma och pappa och hans bröder Börje och Lasse. Bosse gillar att jaga för alla bröder växte upp med det. Han är 25 år gammal och har ett stort intresse för fordon och att fixa fordon därför vill han ansöka till mekonomen eller vianor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill va med och påverka i servern och hjälpa folk med deras bilar på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server och jag gillar ganska stora men sen är det också snälla människor på Unive och det verkar intressant att jobb.a på vianor och mekonomen.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på fiveM ¨SWE¨ och så kom den upp längst upp så jag joinade och gillade servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få kärna pengar med mina bröder och jobba på mekonomen eller vianor och få en fin bil..
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobba på mekonomen eller vianor.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag är jätte aktiv jag är inne minst en timme varje dag och blir inspirerad av andra att spela mer och kämpa. På Unive bara
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Adolfsson
Vad är ditt discord namn? ea#7343
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Jansson han växte upp på landet med sin mamma och pappa och hans bröder Börje och Lasse. Bosse gillar att jaga för alla bröder växte upp med det. Han är 25 år gammal och har ett stort intresse för fordon och att fixa fordon därför vill han ansöka till mekonomen eller vianor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill va med och påverka i servern och hjälpa folk med deras bilar på Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server och jag gillar ganska stora men sen är det också snälla människor på Unive och det verkar intressant att jobb.a på vianor och mekonomen.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på fiveM ¨SWE¨ och så kom den upp längst upp så jag joinade och gillade servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få kärna pengar med mina bröder och jobba på mekonomen eller vianor och få en fin bil..
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobba på mekonomen eller vianor.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag är jätte aktiv jag är inne minst en timme varje dag och blir inspirerad av andra att spela mer och kämpa. På Unive bara
Senast ändrad: