Nekad Bosse Eriksson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043032287/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Bosse Eriksson#7472

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Eriksson. Bosse är en mycket kreativ man som älskar att mecka med bilar och köra de osv. Bosse har en ganska bra bakgrund med en hel släkt mamma, pappa, mormor, morfar, farmor och farfar. Bosse föddes år 1993-09-27 i Los Santos City.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill underlätta för staff teamet för de har mer grejer att göra så de hinner inte kolla WL de har större grejer att göra. Sen jag kom in i servern önskade jag alltid att få vara WL i servern, MultiStaden är den bästa servern jag nånsin kört på.. Jag kommer vara i forumet varje dag och kolla WL ansökningar, jag ska se till så inte någon har bara skrivit 1 mening på varje rad för då blir de nekade. Den som har skrivit och utvecklat bra så blir han eller hon godkänd på den muntliga delen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa innan.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive/MultiStaden på FiveM's populäraste svenska serverar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att hjälpa andra och ha roligt. En till sak som är mitt mål med RP är att få allt så realistisk om det går för att få det kännas som en ''riktig' stad!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Absolut inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka