Nekad Bosse Eriksson | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043032287/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Bosse Eriksson#7472

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Eriksson och är 27/28 år född år 1993-09-27. Bosses mamma är ifrån Sverige och hon heter Kerstin medans hans Pappa och farmor och farfar är ifrån Indien. Bosse är född i Sverige(Skellefteå). Bosse och hans Pappa brukade förut alltid mecka med bilar älskar att mecka och hålla på med bilar och motorcyklar. Bosse är även social vilket ska betyda att Bosse brukar ofta prata med folk han är inte blyg alltså.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill underlätta för staff för att de hinner ju inte sitta och kolla WL hela tiden de har större saker att göra än det. Och för att jag bemöter alltid folk med vänlighet min ilska går aldrig över någon annan oavsett hur min dag har varit. Jag skulle kolla WL varje dag och se till så alla skriver utvecklade meningar som man förstår. Jag är ingen lallare som rp:ar på dålig nivå heller, jag lämnar inte mitt i ett scenario. Jag kommer även sitta många timmar med WL. Och så vill jag delta att få multi så bra som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är en mycket social människa och oavsett hur dålig min dag har varit försöker jag alltid bemöta andra så vänligt som möjligt, min dag ska inte böra förstöra andras mood om man säger så. Har sett hur andra skriver i Ej-whitelistad chatten om någon kan läsa/ta deras WL intervju/ ansökan. Jag är villig att sammarbeta med andra WL-A och sträva för att få Multistaden till så bra RP som möjligt som Multi staffsen redan lyckats med extremt bra. Men det finns många som inte har whitelist och detta resulterar då till dålig RP då de förmodligen inte ens läst regler. Åtgärder tas såklart. Men för att minska o sådana personer kan man bli WL och i WL intervju får man frågor om regler och då ska man kunna de och det blir bra RP. så ju fler WL desto bättre RP det blir. Tycker det är så himla kul o spela på multi och därför vill jag hjälpa till genom att bli WL-ansvarig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag satt och skrollade mekkan de populäraste rp serverna och tyckte denna såg bra ut, och det var den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp ät att spela på en seriös nivå men ändå ha kul samtidigt vilket jag har och gör. Mitt mål med rollspel är även att få allting så verkligt som möjligt och få det så roligt som möjligt. Jag håller allt på en hög rp nivå t.ex. att jag kör rakt in i en tegelvägg å sen bara kör därifrån utan några skador.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multi!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka