Inaktuell Bosse Eriksson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043032287/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alle#7472

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Bosse hade en väldigt bra relation till sin familj särskilt till hans pappa som kommer från Indien Vitra heter han. Halva Bosses släkt är indiska andra halvan svenskar vilket är hans mammas sida, hans mamma heter Kerstin. Redan när Bosse bara var 5 år började han med att mecka i garaget, hans pappa och Bosse alltså. Det stod i flera timmar per dag bara för att mecka på en bil. Bosse fick direkt jobb på postnord efter skolan och han jobbar kvar där. Bosse är väll sådär inte jätte rik men har råd med mat å dryck men Bosse har egentligen aldrig varit sådär svin rik heller.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mycket social människa och oavsett hur dålig min dag har varit försöker jag alltid bemöta andra så vänligt som möjligt, min dag ska inte böra förstöra andras mood om man säger så. Har sett hur andra skriver i Ej-whitelistad chatten om någon kan läsa/ta deras WL intervju/ ansökan. Jag är villig att samarbeta med andra WL-A och sträva för att få Unive till så bra RP som möjligt som Unive staffsen redan lyckats med extremt bra. Men det finns många som inte har whitelist och detta resulterar då till dålig RP då de förmodligen inte ens läst regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa ovan.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag satt och skrollade genom fiveM serverar och tyckte att den servern såg rolig ut å det var den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att kunna ha roligt och kunna spela seriöst och verkligt som möjligt- Mitt mål med rollspel är att kunna få en rolig tid med sina kompisar eller hitta nya kompisar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multi!

Skriv gärna rätt discord namn, kan inte hitta dig i discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka