Nekad Bosse Eriksson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043032287/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Bosse Eriksson#7472

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär har intresset av att vara polis eftersom han har varit polis tidigare i en annan stad och att vara en ''good boy'' alltså att göra goda saker för samhället och göra bra saker. Min Karaktär hade en hyfsat dålig barndom men mycket våld, droger och alkohol, men han mår bra nu och har gott hos en psykolog. Min karaktär är 28 år vilket motsvarar att han är född 1993-09-27.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att hjälpa nya och att försöka göra servern så bra som möjligt. Det är en ganska stor server som kräver många poliser, ambulanspersonal och brandmän och därför är det bra att ha hyfsat ändå med whitelistade för att kunna få staden säker. Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag vill hjälpa till med det. Och för att jag har respekt för andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad pga att jag börjat köra mycket på servern och vill även hjälpa nya på servern+ att jag vill bli polis och göra staden säker, minska brott å missbruk osv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag satt och skrollade mekkan de populäraste rp serverna och tyckte denna såg bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att vara trevlig och förstående för andra så att det också ska ha roligt och trivas. Mitt mål med rp är även att göra det så mycket realistisk som är möjligt. Eftersom det här är en seriös rp ska man skådespela extra mycket och göra allt steppet högre realistisk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka