Accepterad BossaN | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BossaN

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096259024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Hallin

Vad är ditt discord namn? Bosse#0860

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Enzo Sanchez och är 24 år gammal, han är en positiv kille som älskar att skoja med sina vänner, men om någon drygar mot honom så kan han lätt bli arg och blir okontrollerad. När han var liten så hade han en tuff barndom för att han blev mobbad och att hans föräldrar har gått bort, han blev mobbad i skolan i 4år. Hans föräldrar gick bort i en bilolycka där Enzo var med men han var den enda som klarade sig. När han var liten så bodde han på barnhem och hade det jobbigt därmed på grund av att folk tryckte ner han på grund av hans personlighet, på hans fritid så meckade han mycket bil med sin farfar som var en gammal mekaniker. Och han gjorde Enzo väldigt intresserad av bilar och massa mer fordon. Innan hans pappa gick bort så var han ganska kriminell av sig och gjorde husrån och sånt, och de gjorde så Enzo fick såna tankar också men han gjorde de aldrig när han var liten. Sedan när han blev 19 år så hade han det svårt med ekonomin så då började han göra massa massa husrån för att tjäna ihop sina pengar till sin hyra. Och han blev väldigt kriminell av sig och gjorde massa annat men han har aldrig suttit i finkan. Men de han försöker med nu är att vända tbx och följa sina drömmar, att bli mekaniker! eller att bli något inom bilar, så som bilförsäljare eller båtförsäljare, men har också länge haft ett öga för polismyndigheten, Enzo dröm är att kanske bli chef över nått företag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo jag vill bli medlem på unive för att jag har varit det innan och vill gärna ha tillbaka den rollen igen, jag kommer bidra med väldigt bra rp med hög nivå, jag spelar aldrig för makt och pengar, men utgår från mycket social rp som möjligt. Jag kommer försöka dela denna server så mer personer kommer in och också göra medlemskaps ansökningar. Jag har mycket erfarenheter inom rp då jag har runt 400h på fivem och halva den är ju på unive, för unive var den första servern jag körde på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig rp för båda parterna i scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för makt och pengar pga av att det kan bli väldigt dåligt rp.

Hur hittade du Unive? Har spelat innan och valde att gå tillbaka pga kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka