Nekad BossaN | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BossaN

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096259024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Hallin

Vad är ditt discord namn? BossaN #0860

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Larsson en 21 årig man från Skänninge med en svenska pappa men en utländsk mamma. Han har alltid varit intresserad av bilar han har alltid hjälpa far sin i garage sedan 5 årsålder. När skolan drog igång skaffade han direkt ett par bra vänner som alltid var som bröder till Elliot för att Elliot var ensam barn. Han hade bra betyg i allt förutom idrott och musik som han hatade. Det han gjorde på fritiden som ung var att vara med kompisar och hjälpte pappa i garage med gräsklippare till stora traktorer. Sedan kom ju am-kortet. Han hade både moppe och epa. Elliot är nu 21 hans största intresse är bilar helst tyska han lever själv med en hund som han älskar. Men han är ju självklart öppen för en flickvän men han blir lätt kär vilket är dåligt. Han tycker all kriminalitet är dåligt så han backar polisen till 100%. Hans dröm är jobba hos Falck eftersom när han var i epa ålder så blev det en del sladdar som slutade med diket och då var det Falck som kom och drog upp honom. Hans favvo mat är hamburgare och redbull helst så försöker Elliot att undvika alkohol. Han har alltid varit en lugn kille som älskar det sociala livet. Han har en kort stubin så när han blir arg blir han riktigt arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna ansöka till bra jobb, kunna roligare på unive medan oxå förbättra unive. Jag kommer bidra med ett bra humör och ett bra rp. Jag kommer oxå tipsa om serven till kompisar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad för det var bra rp, många aktiva spelare och det var bra bilar, jobb, mycket att göra, mm.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att kolla på twitch och tiktok (cosmo_bt dalabruden)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa genmenskap inom rp. Medan jag oxå kan bli bättre på det och även lära ut rp det jag kan. Och oxå hoppas på scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ge (Elliot) ett bra jobb och ett bra liv med oxå bara njuta och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men är polis på en annan server som heter Kristallberget men är inte aktiv där. Men är ibland inne på andra.

Nekad, bra karaktärs beskrivning men resterande punkter bör utvecklas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka