Accepterad boss451 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? zaki

Vad är ditt discord namn? bossasme#8772

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. mitt namn är zaki montana och jag är 22 år gammal. min bakgrund är inom byggbranschen och har erfarenhet i hela 4år jag är en ganska lugnt typ till jag blir arg då blir hus helvete. jag har massor med intressen som exempel att ut och jogga på morgonkvisten. föri denna åldern måste man hålla sin kondition i skick. jag har även en hobby att tälja. Enda sedan jag har barn jag har gillat en tälja olika små gubbar eller byggnader. vilket även var en inspiration till börja inom bygg då jag alltid gillat att se framsteg. men se framsteg. men allt är inte guld gröna skogar enda sedan min vän blev rånad efter ett färdigt bygg, detta har lett till att jag känner mig arg och ilskan och den satans personen som råna mig ska jag hitta och förgöra! konsekvenserna av att jag nu blivet rånad är att jag inte känner mig säker när jag vistas utomhus och varje gång jag hör en bil blir jag rädd att jag ska rånad ännu en gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? detta är från min gamla ansökan som jag gjort igår jag har alltid varit en person som lyder regel och respekterar dom så det blir trevligt för alla jag kan bidra med bra rp genom att verkligen sätt mig in i spelet och blir person som. sedan om jag gör något fel så tar jag chansen att lära mig om hur jag kan bli bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spelet för motpartens vinst. detta innebär att man ska spela för att underlätta motparten (den andra spelare/ andra sidan) i scenariot. man ska ej göra det komplicerat och du ska inte bete dig drygt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och har förstått dem. Jag har mycket erfarenhet inom fivem så har koll på reglerna. RDM, som står för Random Deathmatch innebär att man dödar folk utan anledning. VDM, som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder ett fordon som ett vapen. Copbait innebär att man aktivt försöker få polisens uppmärksamhet. Metagaming innebär att man använder OOC info IC. Det är några av reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka