Nekad boss451 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550953034/

Ditt Hex-ID: 11000015ecff64a

Vad är din discord tagg? 1.piraten

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-25 184215.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning på varför jag är bannad, jag kan inte kontakta någon och när jag ber efter svar i ban överklagan nekar ni bara utan förklaring, jag tror att de är en felaktig men ni säger ju aldrig varför jag är bannad så jag kan inte veta om jag har gjort fel eller göra en komplett överklagan. När jag gör en help ticket på forumet svarar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle sova

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår inte varför ni antingen inte Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt läser min ban överklagan ytligt eller om ni bara inte tar mitt ärende seriöst. Jag är en lojal spelare sedan 2022 och jag blev klacksko bannad, felaktig eller ej vet jag inte för jag får ingen förklaring. Ni tar inte mitt ärende seriöst. Har gjort ca 5 ban överklagningar om detta ärende när jag skriver i stora bokstäver att ni inte bara ska neka denna överklagan utan att förklara varför jag är bannad då jag inte vet. Men ni skiter fullständigt i det. Fattar att de är kul när ni själva inte påverkas men snälla nån ta de bara lite seriöst. Bara skriv varför jag är bannad fattar inte vad de svåra är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 24 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har ingen aning på varför jag är bannad, jag kan inte kontakta någon och när jag ber efter svar i ban överklagan nekar ni bara utan förklaring, jag tror att de är en felaktig men ni säger ju aldrig varför jag är bannad så jag kan inte veta om jag har gjort fel eller göra en komplett överklagan. När jag gör en help ticket på forumet svarar frankho bara med ”Du vet säkert varför du är bannad” och stänger den. När jag öppnar en till säger han att han ska stänga av mitt konto om jag forsätter. SÄG VARFÖR JAG ÄR BANNAD!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har ingen aning på varför jag är bannad, jag kan inte kontakta någon och när jag ber efter svar i ban överklagan nekar ni bara utan förklaring, jag tror att de är en felaktig men ni säger ju aldrig varför jag är bannad så jag kan inte veta om jag har gjort fel eller göra en komplett överklagan. När jag gör en help ticket på forumet svarar frankho bara med ”Du vet säkert varför du är bannad” och stänger den. När jag öppnar en till säger han att han ska stänga av mitt konto om jag forsätter. SÄG VARFÖR JAG ÄR BANNAD!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka