Accepterad boss451 | Ban Överklagan [LRK_T0uch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550953034/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ecff64a

Vad är din discord tagg? bossasme#8772

Vem var det som bannade dig? LRK_T0UCH

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-09 173318.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var väldigt dumt och jag fattar inte varför jag gjorde det egentligen så är det helt cp och jag fattar nu att det inte var en bra ide överhuvudtaget men jag hoppas jag kan få en liten förlåtelse och att lrk_t0uch fattar att jag verkligen insåg nu att det var fel och fattar verkligen inte alls vad jag tänkte helt cp och jag ångrar det mycket hade velat utveckla mer men jag vet inte vad mer som går att säga jag var heeeelt cp så sjukt onödigt gjort av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte förbi ett gäng som hade krig med bloods och då sköt dom på varandra och då ville jag rp på att min gubbe skulle bli rädd då körde jag iväg då åkte dom efter mig då körde jag iväg sen dog min bil sen combat logga jag sen blev jag bannnad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va jag som bröt reglerna så det va mitt fel och jag ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång när jag va ny på serven

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag och det kommer inte ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka