Dubbelpost boss451 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Ditt discordnamn: 1.piraten

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att jag vill kunna utveckla unive och utveckla min tid här på unive. Jag känner att jag vill ta kunna ta ett större ansvar och att jag är redo att ta en stor uppgift i staff teamet. Jag känner mig uppmanad att jag kan ta denna uppgift då jag är väldigt mogen och erfaren, Jag vet hur man behandlar folk och hur man bemöter folk med respekt och hänsyn så som du vill bli behandlad så blir du behandlad tillbaka bra. Eftersom att som staff ska man vara en förebild och en förebild hos många då dem kanske har just dig att se upp till. Så då krävs det att man är mogen och tillräckligt mogen för att bli Helper. Jag känner just att jag är redo att bli staff. Har många egenskaper som att jag kan hantera olika stressiga situationer, Kan ta emot kritik utan att jag behöver säga emot. Jag känner mig redo för denna resa och jag hoppas att vi ses i framtiden. Har inte varit MA länge men känner att jag är redo för en ännu större uppgift. Känner mig trygg i staff teamet och vill gärna utvecklas och bli bättre. Vill bli en del av staff teamet eftersom att jag vill kunna utveckla mig själv och hjälpa folk i ett o samma.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser att det är brist på hög & bra rp-nivå, särskilt mellan kriminella och poliser. Den sociala rpn mellan många spelare på servern vare sig det är kriminella mot poliser, kriminella mot kriminella eller “vanliga” medlemmar. Det skjuts alldeles för mycket, spelare på servern har lagt skjutandet i första utväg istället för sista utväg. Det lallas mycket och folk tar inte rpn seriöst, man rpar inte på skador, majoriteten av alla som "rpar" på skador säger "aj" stannar bilen i 2-3 sekunder och sedan kör vidare som inget hänt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ag skulle säga att jag svarade på de på samma fråga över, men jag kan ta det lite kortfattat här också. På krimdelen med skottlossningar och dylikt så tycker jag att det bör ske under lite mer kontrollerade omnständigheter, i dagsläget så skulle jag inte tro att de flesta skottlossningarna sker efter sunt förnuft och liknande, och oftast så skulle jag säga att de flesta knappt vet varför dom startade en skottlossning. Så helt enkelt att kanske hoppa in till de gänget som sköt och ta reda på lite bakomliggande information om scenariot så att man vet hur det hela började och slutade.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig så är det viktigt med ett bra bemötande, man ska alltid kunna tala med spelare på ett trevligt sätt även fast att dom inte bemöter lika dant. I mitt tycke så är det otroligt olämpligt att sitta och spotta massor svordomar och liknande, det händer liksom att man kommer in i ett supportärende och så sitter två staffs och lallar med varandra och sitter och kallar varandra busunge och liknande för att det ska vara "kul". Enligt mig är detta en riktigt låg nivå så jag tycker helt enkelt att man ska ha en lugn, civil och välkomnande ton i sin röst när man tar support ärenden och andra saker som är relaterade till unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vardagar när de är skola så kommer jag kunna vara aktiv i 3-7 timmar och på helger så 6-7 timmar. På lov så kommer jag vara aktiv 7-8 timmar eller mer och jag kommer kunna vara aktiv mycket för jag har inga träningar och jag kommer inte rpa alls utan bara göra staff arbete så jag kommer vara aktiv väldigt mycket ifall jag inte ska iväg med familjen nånstans men isåfall är jag aktiv på mobil

Hur länge har du spelat på Unive? Nästan 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Sätter denna som dubbelpost då du redan har en annan Staff ansökan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka