Nekad boss451 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boss451

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
155
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? mohamed

Vad heter du på discord? 1.piraten

Vad är ditt Hex:ID 11000015ecff64a

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. ag kan vara aktiv från klockan 16:00 till 21:30 varje vardag
Och 13:00 till 23:00 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en liten mini staff som ska underlätta staffsen arbete med småsaker som att folk lallar och säga till dom för att lära alla nya spelare hur dom rpar på bästa sätt så det blir en så realistisk rp som möjligt och så att det blir så roligt som möjligt om person lallar och beter sig illa är jag inte rädd för att ta åtgärder man kan börja skriva /pm (id) och skriva sluta lalla och om han inte lyssnar då så är det bara att kicka och om personen lallar då fortfarande kan man börja tänka på /svban. EN servervakt tar mer ansvar än att bara se till så att du själv inte gör regelbrott. Servervakter ser ju absolut till att spelare på unive inte gör några regelbrott. Jag vill att alla spelare har en bra rp nivå när folk spelar här och det kommer jag göra mitt bästa till att göra. En servervakt rpar samtidigt som man har koll på vad folk gör. Om en servervakt ser ett regelbrott som är mer än en svban så kan man hoppa support och be andra staffs banna längre och ta klipp. Har varit det förut men det var wipe nyss har även varit helper.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att kunna känna att jag ändå har hjälpt till lite gran men ändå varit och haft det kul under tiden. Jag tycker också att Staffs är väldigt mycket jobb och det ser ganska kämpigt ut så jag vill hjälpa till lite. Sen vill jag ju såklart inte bli Servervakt bara för att hjälpa till alla Staffs, utan jag vill även se till att RP nivån på servern är hög och det spelar ingen roll vem det är som begår ett regelbrott jag kommer att ta åter gärder oavsett vem det är. Jag vill också hjälpa till folk om de har problem med något som att de kanske inte får ingång micken eller hens bil har buggat inte vet jag, men bara kunna hjälpa till då skulle göra mig väldigt glad. Detta känns som ett stort framsteg för just mig för jag vill känna på hur det är att vara Servervakt alltså ta hand om servern lite för någon dag vill jag Staff men vi får se nu om det verkligen är min grej.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall du ser din kompis tjafsa mot nån så bannar du bara den andra och inte din kompis för att ni "känner" varandra och abuse, Du dör i skottscenario och senare tycker du Nu ska jag revva och då revvar du efter och då blir det grov sv abuse.

Nekad.
Anledning:
Just nu ligger din ban "färg" på gul.

Du får ansöka igen när den går tillbaka till grön, om cirka 30 dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka