Accepterad Bosnjak | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosnjak

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149940756/

Ditt Hex-ID: 110000146e90014

Vad är din discord tagg? Bosnjak#1836

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft samt lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de va för att det såg ut som att jag gjorde burnout med min buggatti

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min buggatti påväg till min kompis och för att göra RPn lite mer realistisk så spärrade jag farten till 80 men eftersom att den har för mycket kraft så ser det ut som att jag burnar med den men jag vågar heller inte köra snabbare än det eftersom ni alltid skriver att 80kmh e max

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt eftersom det inte finns något jag kan göra åt det om jag hade spärrat bilen för att köra så realistiskt som möjligt men det ser ju ut som att jag burnar eftersom bilen har så mycket kraft

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming för att jag körde med en rykande bil och nu så har jag börjat stanna direkt när bilen börjar ryka och jag ringer mekonomen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktist inte ett sätt jag hade kunnat göra för att få det och inte se ut att det inte burnar men att jag kanske kan gasa sen släppa gas och göra så om och om igen nör jag är i stans områden för att det inte ska se ut att jag burnar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte burna eller drifta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka