Accepterad Bosanac | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emelle

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? 1bosanac

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arkan Zeljkovic, 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, dominant, driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Arkan Zeljkovic Jag är vältränad bra kondition. Jag är ursprungligen från sverige och jag är 22 år gammal och är född år januari den 8 år 2000. Båda mina föräldrar Arkan och Maja-Lisa är födda år 1976. På fritiden gillar jag att spela fotboll. Mitt favoritlag är manchester united. Min favoritspelare är Cristiano Ronaldo. Han är också ganska snygg. Jag är väldigt sprallig med mycket energi samt umgås jag med vänner på fritiden. Mina vänner heter Kalle och Sven. Jag gillar smashade hamburgare och jag har fått insperation från SampeV2 med hans hamburgare. I servern vill jag bli polis eftersom jag gillar att hjälpa samhället och att det känns tryggt. Jag älskar att gymma för att det gör mig väldigt glad och jag älskar att kolla på youtube speciellt Sidemen när de är ute och reser. Hans dröm att göra väldigt mycket pengar genom Yrket och vara väldigt framgångsrik och hade massa snabba bilar och tjejer. Mahmods idol är Andrew Tate för att han har mycket pengar. Men de tycker inte samma sak om poliser. Andrew Tate h

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett trygt samhälle eftersom jag kommer vara polis. Det kommer göra det tryggt och säkert för oss alla. Jag ska ta fast alla tjuvar samt om någon är ny på servern kommer jag förklara för han hur allting går till. Att man ska vara försiktig för att inte bli rånad eller tagen som gisslan. Kan hjälpa personen och skaffa ett jobb eller lära den och pimpa bilar och sälja de dyrare. Samt kan jag bidra med att det är roligt för båda personerna om man till exempel rånar någon. Man ska inte döda han när han inte har någon chans. Det ska vara kul på båda sidorna av mynten. Jag kan bidra med rolig RP och rpa på rätt sätt och skrika om jag får ont eller använda mig av /me eller /sme.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela reallistiskt och inte spela i ett scenario enbart för att vinna för det bryter mot powergaming när man bara spelar för sin egen vinning och bryr sig inte om att det blir kul för motparten. Ett exempel är ifall man exempelvis använder en abuse bil på ett bankrån för att fly medan polisens bilar inte är bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, för cirka 3 år sen lallade jag o fick många bans fast jag blev blacklistad för jag vdma en person som kalla mig busunge och hade vapen uppe på sjukhuset. Att jag inte ska göra regelbrott

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - Man dödar ngn utan anledning, ser ngn på piren och slår sönder honom. Vdm - Kör in i en person och använder bil som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, att bannen jag fick för cirka 2 veckor sedan var felaktig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka