Nekad Bosanac | Ban Överklagan (StressFri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emelle

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GLEJ/

Ditt Hex-ID: 11000013874b8af

Vad är din discord tagg? aboshaklaj

Vem var det som bannade dig? stressfri

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fearrpade och inte följde standarden på unive roleplay,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person hade tagit min bil och jag försökte få tillbaka den. Vi följde efter han för att ta tillbaka min import som var en rolls. Han körde under ett garage och hoppade ut och han började skjuta, jag fick ner honom på marken och sedan skulle min kompis slå en flaska mot honom som låg ner men träffade mig istället och jag blev ragdollad. Min kompis riktade flaskan mot personen som låg ner med sin pistol. Men han tänkte inte på att det var sunt förnuft att ha en flaska mot en pistol. När personen som tog min rolls ställde sig upp fearrpade han mot min kompis och skjöt ned honom. Då var jag kvar på marken. När han var vänd mot andra hållet ställde jag mig upp och då började han precis rikta på mig men jag valde att skjuta honom och fearrpade eftersom jag vill hämnas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag fearrpade och kunde tänkt efter och inte hämnas på personen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av de var ooc eftersom jag förstod inte vad det innebär och jag var ny på servern. Jag skulle egentligen läst på lite extra om det. Jag har kollat på en video om det. Youtube kanalen heter Unive Roleplay. 1 bann när man använder tjänstefordon som var felaktig bann som visade sig att det absolut inte var jag. Sen en 2 vdms om när jag råkade köra över 3 pers mitt på gatan och den andra var att jag körde över en person med mening när han var afk. Personen hade på sig en midjeväska (becknarväska på piren). En var staff disrespect när jag sa h-ordet till en staff som jag ångrar mycket eftersom man inte får respektera någon. Sen har jag fått små banns och kicks på typ 1 timme för att jag skojade runt sen blev jag skojade runt. Blev bannad sen för combat logging + sunt förnuft för jag lämnade efter polisen var efter mig när jag egentligen var under marken. Sen blev jag bannad för Rdm+ sunt förnuft för jag slog fel kille. Killen slog mig så jag slog tillbaka men plötsligt sprang han iväg och träffa hans kompis. Sen dödar de mig helt sen efter. RDM + Sunt Förnuft.
Jag skulle se vad som hände vid grove street och min bil gick sönder jag spawna en ny bil tänkte tanka den sen var det mer folk där. Såg en person som jag trodde ägde och var föraren av bilen. Jag slog han i huvudet för att den som ägde bilen eller körde runt i den körde på mig, jag svär på min mamma och pappa och gud att de körde på mig typ 2 gånger med mening. Men tyvärr hade jag inte Medal tv som jag installerat nu.
Tanken var att hämnas. När jag var ny och ej hade läst reglerna så körde jag på någon och blev bannad för vdm som jag ej har upprepat. 1 gång eftersom att jag döda en kille för att han lekte ball och slog mig och fråga efter hackor när jag inte ville ge han som var rdm tror jag. Sedan har jag varit krim utan krim när jag har varit med när min kompis tog någon som gissla utan krim rollen. Jag har läst om reglerna flera gånger och kollat på reglerna på deras youtube kanal. Personligen tror jag att det kommer funka eftersom när jag blev bannad för vdm (Vehicle Deathmatch) läste jag om det och visste att det var fel. 1 gång för lall som jag faktiskt lärde mig av. Innan blev jag bannad typ 2 gånger per vecka fast denna veckan har jag varit en normal rpare. Denna veckan har jag skärpt mig förutom det som hände nu. På senaste tid har jag aldrig gjort samma misstag igen. Kriminell rpn är 10 gånger roligare än när man bryter mot regler som jag tyckte var kul när jag ej var kriminell och det var fel att tänka så. Att man behöver bryta mot regler för att ha kul.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att rpa med honom och att förlora scenariot istället.

Vill också tillägga att under denna tidperioden körde jag knappast unive utan körde kanske 1 gång i veckan eftersom jag hade tröttnat på den kriminella rpn eftersom det kändes som man bara farmade och grindade. Alla gjorde 10 husrån och tjänade miljoner medan jag inte orkade göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte sänka ner min nivå till deras ifall motparten fearrpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Min discord id är följande: 1043804299643330580

för att unbanna mig på dc

Håller dock inte med att det var grov fearrp då han inprincip rikta i knappast 1 sekund och jag redan ställde mig upp och skjutit men det var ändån fel gjort

Bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka