Inaktuell Bosanac | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emelle

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Harun

Ditt discordnamn: Bosanac#6461

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag har varit medlemskapsansvarig tidigare som gör att jag kan många kommands som MAs har tillgång till. Jag speccade mest runt när jag var medlemskapsansvarig och kände att jag ville vara en helper istället för MA för det var roligare. Samt älskar jag att hjälpa människor och sitta i support ärenden. Jag vill gärna se en förbättring inom rp. Några av mina kompisar är nuvarande staffs och skulle gärna bli en av de eftersom att jag ser hur man ska bete sig. Jag kan bete mig inom ärenden och inte trollar runt. Jag svarar på folk i pm om de undrar över något. Jag kommer ej ta krim ärenden till exempel då kommer jag föra över det till en krim ansvarig. Om jag ska banna någon behöver jag alltid ha bevis till det. Alltså då går man in i dc och kollar logsen på banns kopierar och klistrar in klippet. Istället för /ban kommer jag använda mig om /manban nu om jag blir helper. Jag vet också hur man speccar till exempel åka högt upp så inte bilar ser att jag speccar. När jag var MA svarade jag på reports och /helps väldigt mycket. Kändes som det bara var jag som svarade direkt på dem. Jag vet hur allting fungerar med att vara staff. Kommer inte abuse några kommands eller vara korrupt och spawna in random grejer. Bland annat vill jag bli donationsansvarig då jag känner att det inte finns så många ut av det. Då man väntar väldigt länge och då jag känner att det kan bli en förändring om jag blir staff. Jag vill också bli support ansvarig och sitta i support. Då jag kan se båda sidorna av mynten om någon hoppar support och han har blivit vdmad. Om någon frågar om revive som många gör i /help kommer det första jag gör att reviva de. Kommer fråga varför de ska få revive och vad som har skett och se till att det är en rimlig anledning.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? När det är skola ser min dagliga aktivitet ut såhär, men det kan variera vid vissa tillfällen när jag har prov eller liknande:

Måndag: 17:00-22:00
Tisdag: 18:00-22:00
Onsdag: 17:00-23:00
Torsdag: 17:00: 00:00
Fredag: 17:00-00:00
Lördag: 09:00-00:00
Söndag: 09:00-00:00

På lov kan alla dagar se ut: 09:00-00:00 men pauser emellan soom tillexempel gymmet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela i september

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, det har jag. Jag har varit medlemskapsansvarig tidigare och det funkade bra.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill inte bli kriminellansvarig för jag passar inte som det även om jag kan reglerna inom det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka