Inaktuell Bosanac | Ansökan till Staff [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emelle

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: 1bosanac

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2024

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag har varit medlemskapsansvarig och staff tidigare som gör att jag kan många kommands. Då hade jag mer känsla för att rpa som gjorde att jag ej gjorde staff arbete som jag förväntade av mig själv. Jag älskar jag att hjälpa människor och sitta i support ärenden och att banna folk för att lära personer en läxa. Jag vill gärna se en förbättring inom rp nivån på servern. Jag kan bete mig inom ärenden och jag känner att jag är väldigt kunnig eftersom jag har rpat på 2 år.Jag svarar på folk i pm om de undrar över något. Jag kommer ej ta krim ärenden till exempel då kommer jag föra över det till en krim ansvarig. Om jag ska banna någon behöver jag alltid ha bevis till det. Alltså då går man in i dc och kollar logsen på banns kopierar och klistrar in klippet. Istället för /ban kommer jag använda mig om /manban nu om jag är helper. Jag vet också hur man speccar till exempel åka högt upp så inte bilar ser att jag speccar. När jag var MA svarade jag på reports och /helps väldigt mycket. Kändes som det bara var jag som svarade direkt på dem. Jag vet hur allting fungerar med att vara staff. Kommer inte abuse några kommands eller vara korrupt och spawna in random grejer. Bland annat vill jag bli donationsansvarig då jag känner att det inte finns så många ut av det. Då man väntar väldigt länge och då jag känner att det kan bli en förändring om jag blir staff. Jag vill också bli support ansvarig och sitta i support. Det känns som att jag kommer att sticka ut bland nya helpers eftersom jag har 2 års erfarenhet av både rp och staff arbete. Jag kommer att vara mycket mer aktiv i jämförelse när jag var staff första gången. Jag är också 17 år gammal och skulle anse mig själv som person har blivit mer driven sedan jag varit staff förstå gången.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? I staffteamet tycker jag att alldelles för många staffs inte svarar pm och inte svarar på reports och /helps. Något som jag också tycker inte fungerar är exempelvis lallandet och den sociala rpn på servern. Det kommer jag lösa genom att specca och kolla anmälningar och att banna folk så att de lär sig. Problemet är att folk som oftast begår regelbrott ej blir bannade när de pratar ooc exempelvis där jag har märkt att grundregler har börjat brytats som är väldigt allvarligt för att servern ses mindre som en rp server när folk håller på att kalla ooc namn på ic karaktärer

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska se till att spelarna sköter sig genom att kollla och se over dem. Använda staff chatten som förstärkning ifall det skulle behövas och om det lallas mycket. Sitta i support och göra det en staff har som uppgift.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att inte skrika på folk vara lugn och se att folk pratar till punkt och ha respekt mot alla och höra deras åsikter. Jag är väldigt bra på att vara lugn och väldigt bra på att argumentera. Det är väldigt viktigt att agera professionellt för Unive att se bra ut så att folk rekomenderar servenrn. Professionellatet är väldigt viktigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer lägga upp det på ett sånt vis där jag tar pauser.

När det är skola ser min dagliga aktivitet ut såhär, men det kan variera vid vissa tillfällen när jag har prov eller liknande:

Måndag: 17:00-22:00
Tisdag: 18:00-22:00
Onsdag: 17:00-23:00
Torsdag: 17:00: 00:00
Fredag: 17:00-00:00

På lov kan alla dagar se ut: 12:00-04:00 men det blir ju såklart pauser när jag går ut och gör något eller äter osv.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år och lite mer

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskapsansvarig och Helper

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Inaktuell, inte visat aktivitet eller engagerat sig i din ansökan på för lång tid. Denna ansökan kommer låsas och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka