Inaktuell Bosanac | Anmäl en servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emelle

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Harun

Vad heter du på discord? Bosanac#6461

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Karimoooooo#3578

Vad har han gjort fel? Han bannar i scenario och bannar felaktigt för sunt förnuft när vi inte begått ett regelbrott. Kolla på klippet och vart har vi gjort fel är frågan. Han bannar inte bara mig utom en till som hoppar in i bilen. Karimooo pratade med min kompis för att de misstänker honom att vara efterlyst så jag vet att de kommer gripa honom. Jag går och hämtar en bil och hämtar upp honom. Vem som helst hade gjort så för sin kompis om han var efterlyst. Vi har pratat i support men Staffs vill inte göra åtgärder på detta fast det behövs. Som sagt bannar han felaktigt i scenario. Han står vid sin åsikt då jag har pratat med honom i support. Detta bevisar bara att han inte kan hålla rollen då han står vid sin åsikt att det är sunt förnuft och tycker att det är " en hollywood film". Bara för han förlora scenariot väljer han att banna oss och eftersom min kompis har bråkat med honom sen tidigare väljer han att banna eftersom att min kompis blev rdmad av karimooooo och fick honom bannad.

Har du bevis? https://medal.tv/games/gta-v/clips/13RkYjAFuu_XXb/d1337BUAvdKC?invite=cr-MSx1cWosMTM3MTU3NjAwLA

Va någon annan med i händelsen? Ja, Amkic#0508 var med i detta scenariot då det var han som var efterlyst och hoppa in i min bil.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Ja i support med staff

Han har inte fått åtgärder då han felaktig banna i scenario och står vid sin åsikt. Det borde tas åtgärder eftersom att det är ganska grovt. Eftersom Karimooooo väljer att svbanna istället för att göra anmälan visar bara att han vet att vi inte gjort fel men säger ena och andra.

Ganska tråkigt att bli bannad och att man tänkte rpa lite runt 12 tiden så försekommer sig detta istället

ändrar detta ärende till medlemskapsansvarig då han blivit det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka