Accepterad Borzy | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? borzy__

Vad är ditt födelsedatum? Fyller snart 15 så är född 2009

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Fernando Gonzales Romeo däremot så kallar han sig själv bara för Fernando. Han är en man på hela 35 år och föddes i Frankrike, hans mamma är från Italien och pappan från Frankrike. När Fernando var mindre älskade han och spela fotboll och hans idol var den franske mittfältaren zinedine zidane. Fernando hade dock inte så bra förutsättningar då han var rätt skadedrabbad och behövde sluta med fotbollen vid 14 års åldern, då hade han spelat i Marseille och nices akademi. Det var däremot en dag / en händelse som skulle förändra hela Fernandos liv. Allt började med att en massa skumma människor började flytta in i hus där Fernando bodde. Dessa personer skulle visa sig vara grovt kriminella ungdomar när det en dag skedde en grov skottlossning i det området han bodde i. Fernandos familj behövde fly till ett tryggare land, då tog Fernandos familj beslutet att flytta till Sverige. Det var tufft och lära sig språket men han blev bara bättre och bättre. Fernando fick försöka jobba igen några år i skolan eftersom han hade fullt uppe med att lära sig språket. Allting slutar bra och Fernando går ur gymnasiet med oerhört bra betyg. Han tar där av beslutet att han ska börja plugga till polis vilket han började göra. Efter polishögskolan och aspirant utbildning så är Fernando nu en aspirant som ska skriva ett prov om att få bli assistent och han lyckas. Fernando har tagit fri utbildning, ni utbildning och en massa andra roliga utbildningar. När han ör ledig så brukar han mest åka runt med vänner och hänga runt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp för att inspirera och visa se bra delarna med denna server för de nya medlemmarna som kommer in till servern, jag har en kreativ och rolig rp. Jag har även lite fler roliga karaktärer men jag spelar mest på Fernando så valde och berätta om honom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte sträva efter att vinna i ett scenario utan man kan förlora vissa scenarion. Tex att ens gäng blir stormat då börjar man ju inte smattra ner polisens bra för att inte torska och hamna i fängelse utan då får man acceptera att man har förlorat och då kan man göra ett roligt scenario med polisens istället för att skjuta ner dem. Detta är en slags powergaming och suntförnuft.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan de, tex powergaming vet jag att många slarvar med och powergaming är ju när man antingen inte rpar på skador osv eller när man spelar för makt och pengar. Sedan suntförnuft är logiskt tänkande, man kan ställa sig själv frågan, hade jag verkligen gjort detta i verkligheten? Sedan fear rp bröts det mycket mot förr och det är ju r man inte värnar om sitt liv, man kan vara under pistol hot där motparten vill skjuta dig och du tex sitter och lallar och skrattar åt dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat här sedan sommaren 2021 med 3 bans, har även varit mod osv ett tag så jag vet hur de funkar, blev dock av med medlem eftersom jag inte hade möjlighet att utföra test perioden men jag har fått lite bättre internet nu så de ska allt lösa sig. Har även varit ma och sv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka