Nekad Borzy | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Borzy#8478

Hur gammal är du? 13 år (2009)

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att fixa till allt detta lallade, när jag var bitr chef på Securitas tidigare då var det åldring, jag kommer rensa alla utbildare och hitta nya läsningar för det nuvarande systemet värkar uppenbarligen it funka. Jag kommer fixa alla dessa lallade sakerna, när jag var mod så bannnade jag en jävla massa personer från Securitas som kör i 400 vilket är helt stört, jag ser ingen aktivitet heller, det ska vara realistiskt. Jag har varit mod och jobb ansvarig så jag vet vad jag ska göra. Jag tryckte i art jag är Kriminell för jag vet att den kommer ryka men jag bryr mig inte. Det ska vara realistiska utbildningar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har varit bitr chef på Securitas och jag vet hur man ska jobba som Securitas jag vet även vad som behövs fixas vilket såklart kommer fixas, jag har varit yttre befäl som polis samt assistent så jag vet hur det ska gå till.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan kommer bli 2-4 tummar om dagen dock så kommer de vara hårt arbete.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart att jag fortsätter chef är bara något jag vill bli så det kan slutas lalla

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja så klart vilket bevisas genom att jag har blivit bannad 3 gånger på mer än 1 år

Kanske inte var så utvecklad men gå på innehållet skrev denna på mobilen, jag är medveten om att krim försvinner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka