Nekad Borzy | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199190413882/

Ditt Hex-ID: 76561199190413882 (dec) 11000014952923a (hex

Vad är din discord tagg? Borzy 289#8478

Vem var det som bannade dig? Emnez (tror jag han tagga mig kan också varit kungen 320)

Hur lång tid var din ban? Permanent (tror jag inte helt säker stog bara att jag blev bannad från dcn)

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget fick ett pm i discord som var följande: You got banned from Unive Roleplay reason: Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror eller ja jag vet att jag blev bannad för en regel som jag bröt mot jag deltog i andra server comunities jag förstår min ban till 100% jag vet inte vad jag tänkte med jag ville bara tästa på något nytt för jag hade spelat på unive i 1 år nästan och jag årkade bara inte jag ville alltså tästa något nytt men som sagt jag vet ju att det är en regel på servern så ja jag deltog i andra comunities.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på dc och fick en invite från min polare som nyss blivit bannad från unive oc jag kännde att jag inte ville lämna honom jag ville liksom inte tappa kontakten med han så jag valde att testa något nytt vilket jag inte skulle gjort för nu saknar jag unive så enotmt mycket och jag vill tillbacka för jag ville inget illa om servern för jag tycker unive är en svin bra server som jag fastnat för och sen fick jag något som valde att ändra mig och mitt huve bara vände sig och jag tänkte inte till men jag känner att jag vill ha en till chans då jag är en spelare som kan rpa som vill gott för servern och jag känner att unive är ett comuniti som jag trivs i men sen så a jag gick med i ett annat comunitie som jag nu ångrar vill testa något nytt men jag ska erkänna att jag kände mig som en idiot när jag gjorde det det var inte ok så ja jag vill spela på unive igen föer jag trivs så bra där och jag vill inte spela någon annan stans men jag gjorde ett dumt beslut och det var att gå med i dcn och sen så fick jag roller och sen så blir jag taggad av emnez och sen ser jag mina roller och jag var redan då så besviken på mitt beslut och sen hoppar jag support och ber om bevis och då blir jag kallad dumhuve och så drog han ut mig från support och sen blev jag dc bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde helt fel och unives fina staffs gjorde ett helt rätt beslut som jag respekterar till 100%.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad för fear rp och det var min första ban och då så skulle playboys göra ett scenario och då så rikta en där vapen på mig och jag sprang där ifrån (lärde mig av denna ban och lyckades överklaga) En gång blev jag bannad för vdm och då blev jag intrapad av securitas dem ställde sig backom mig och jag skulle ta mig där ifrån men a jag råka nudda till han så han flög iväg men då så vart jag unbannad efter support. En gång för suntförnuft då var en kille välldigt kaxig och stampa på min bil o så och då så sa jag att han kunnde hoppa in i min bil sen så rikta jag vapen lite för nära piren (lärde mig av denna ban vart unbannad vid en överklagan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka till och övertala mig att inte gå med i en annan comunitie och så skulle jag stannat kvar på unive och spelat i deras fantastiska comunitie och inte tänkt att jag ska lämna bara för att rpa med en polare och då sagt nej jag ska spela på unive istället och övertala mig själv att jag ska inte byta server från unive som är en så fin plats!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag alldrig ska delta i andra comunities och att jag ska stanna kvar på unive för det är värdens bästa server och att jag alldrig ska göra om detta för just nu så ångrar jag att jag tog ett för hastigt beslut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja så klart jag väntar på att 320 läser denna ;)

Du fick först och främst indraget medlemskap för att du påbörjade en öppning för en annan server. Även lade ut donationslänkar till denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka