Antagen Borzy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: borzy__

Ange ditt födelsedatum 9 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag har erfarenheten och jag har ett mål att ta mig så långt som möjligt. Varje gång jag har varit staff har jag blivit åtminstone mod och suttit som mod i några månader vilket visar att jag inte är en sådan person som sitter som staff i en vecka utan jag sitter faktiskt i ett bra tag och denna gången känner jag att jag har lite mer drivkraft att faktiskt komma bättre än mod. Och jag känner att jag är en erfaren pjäs som vet hur det går till och vet hur man ska ta hand om spelare på bästa sätt. Gillar även att sitta på forumet och läsa ansökningar och ta tex chef intervjuer eller sv ansökningar. Även hjälpa folk som är nya eller helt enkelt folk som har frågor eller sådant.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar är att det finns en del fuskare som vill förstöra. Sedan så är det ju det gamla vanliga folk fear rpar och man går inte utöver sunt förnuft vilket händer hela tiden och jag vill vara med och lösa dessa problemen då jag är rätt så lösningsorienterad. Jag vill även göra servern till en bättre plats genom att hjälpa till och se till så att vi har aktiva chefer och servervakter som gör sitt jobb korrekt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca runt så mycket som möjligt och specca stora scenarion så mycket som möjligt, oftast där det kommer synvinklar på saker och ting. Och med fuskarna så kan man se det i loggsen tex om någon spränger osv och då kan man bara banna dom. Jag kommer även att specca runt och hålla koll på chefer så som är aktiva och gör sitt jobb utan någon korruption och hjälpa dom så dom får rätt verktyg för att göra sitt yrke till en bättre plats (om jag då blir jobb ansvarig vilket jag vill bli).

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att man alltid har en god ton mot folk men man ska även kunna vara bestämd, det där får man utesluta själv vad som passar bäst för stunden, man kanske inte ska sitta och gapa på en 11 årig icke medlem. Man agerar även professionellt genom att göra sitt jobb på rätt sätt och på ett bra sätt. Och att agera professionellt är extremt viktigt för serverns bästa och bra , det sprider ett bra rykte och bra moral inom servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag får priorietra bort rpn och sattsa all in på staff, klart ibland vill man rpa men det blir inte fokuset för mig. Kommer iallfall få in runt 3 - 4 timmar på vardagarna och på helgerna blir det givetvis mer.

Hur länge har du spelat på Unive? gick med 20 augusti 2022 (började dock egentligen 2021)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut, har varit mod två gånger och har varit oa sv och oa rp, don, krim, jobb så ja har allt lite erfarenhet, tråkigt nog så tröttnade jag mot slutet men nu efter en paus så känner jag att jag är redo igen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nae inte direkt, är öppen för allt. Har kanske tröttnat lite på don då jag varit det varje gång jag har varit staff så kanske vill prova på något nytt, vill även tillägga att jag kan jobba som handling ansvarig, tycker det är roligt o greja me de.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka