Accepterad Borzy | Ansökan till Servervakt [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Borzy 289#8478

Ange ditt födelsedatum Jag är 13 år

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag kommer det la vara ca 3-4 timmar men när man inte har mycket plugg o så så blir det nog mer typ till 6 timmar eller nått

Hur länge har du varit medlem på Unive? Asså sammanlagt 1 år men jag blev dc bannad förut och sen där är de ca 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/976007314484101130/1020976264233885696/unknown.png om länken inte funkar så får ni bara kopiera lönker och klistra in på en annan flik så ser ni

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla det bra rp runt sig ser en sv att någon gör ett rekelbrott så ska den aggera och då banna klipp och skicka ut klipp och då så kommmer en sv ansvarig se om den ska förlängas eller inte. Den ska också hjälpa staffs med att hålla ordning på servern man hör nästan det på namnet server vakt liksom man vaktar lite på servern men det dem inte ska göra är att man ska absolut inte leta fel utan man ska ta det som det kommer ser man regelbrott då ska man banna men man ska inte ha på toggle id och kollla om han är medlem och sen så rpar man massa extra med han bara för att leta fel. En sv ska hjälpa folk med att t ex om de inte vet va de ska göra och man som sv får pm då kan man hjälpa och som sagt en sv ska inte abusa de är bara till för att hjälpa serven framott för om inte sv hade funnits så hade det varit enormt svårt för alla staffs att banna alla lallare och om servern har massa sv då kommer sv kunna banna så kan staffen lägga mer tid på annat. En sv ska inte vara rädd för att banna liksom när quirkz var delägare så visste jag inte att det var han och då råka jag kicka han så ja man ska inte vara rädd för att banna det är snarare bättre om man råkar banna och sen så råkar man inte ha klipp än att man är rädd för att banna den för att den ksk blir sur utan ser man regelbrått så ska man banna eller kicka.

Varför vill du bli servervakt på servern? Här kommer en lista varför ni ska ta just mig som sv:

1. Jag har varit sv i 5 månader innan
2. Jag vet var en sv ska göra och inte
3. Jag kan massa kommandon som /dv /revive /svban /sv /kick /toggleid så ja jag har bra koll
4. Jag är mogen har liksom 3 bans så ja jag vet vad rätt och fel är inom rolspel
5. jag är inte rädd för att banna
6. Jag vill serverns bärsta alltså hjälpa staffs med att banna
7. Jag vet reglrna
Niu kommer lite om varför jag ska bli sv som inte är i lista:
Jag är mycket på piren och så och då är dt ofta jag ser icke medlemmar som lallar och ibland faktist medlemmar och då vill jag bara kunna banna istället för att behöva skriva en lång report och sen så ksk inte staffsen ghhar tid de ksk har ett viktigare äende och då vill jag liksom bara banna de personerna så de får sitt starff och lär sig något till nästa gång

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan var at.ex att man revivar när man dött under att scenario och så sevvar man bara för att vinna. det kan också vara så att man är i skottlossning och man sätter på toggleid och ser id sen går man dit och skjuter. Man kan t ex hamna i kö på marja lisa och sen så vill man vinna sen så kickar man personerna före och sen så kan man köpa sin bil. ddet finns massa exempel och jag nämde lite av dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka